رئیس پژوهشکده مطالعات و تدوین تاریخ ایران گفت: برخی معتقدند منش دکتر روحانی زمینه بازگشت اصلاح طلبان را به قدرت فراهم خواهد کرد، اما باید گفت روحانی تاکنون در مسیر اعتدال حرکت کرده و دارای روحیه استقلال طلبی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، عباس سلیمی نمین در دومین روز از نشست جنبش عدالت خواه دانشجویی سراسر کشور که در دانشگاه قم برگزار شد به تشریح فضای سیاسی به وجود آمده بعد و قبل از انتخابات در کشور پرداخت و اظهار داشت: تغییرهای ناشی از فضای سیاسی بعد از انتخابات در کشور و تبیین نکردن این فضا برای مردم موجب نوعی سردرگمی سیاسی در کشور شده است.

وی با مطرح کردن اینکه چرا جریان اصولگرایی محکوم به شکست شد به تبیین دلائل آن پرداخت و ابراز داشت: عوامل شکست اصولگرایان در انتخابات اخیر قطعاً بسته به عامل خاص نبوده بلکه چندین عامل در آن نقش اساسی داشته است.

رئیس پژوهشکده مطالعات و تدوین تاریخ ایران با بیان اینکه در اداره امور جامعه باید با دولت روحانی همکاری و تعامل کرد ادامه داد: بعضی‌ها تصور می‌کنند که روحانی باید زمین بخورد در حالی که رهبر انقلاب حمایت خود را از این دولت اعلام کردند.

وی افزود: عده‌ای زیرکانه در تلاش هستند که با اختلاف افکنی بین اصولگرایان شکاف بیندازند و اصولگرایان باید با اتحاد و وحدت، راه را بر شکست خود ببندند و بازنده به خانه باز نگردند../س

برچسب ها: قم ، روحانی ، مسیر ، اعتدال ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.