معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 16 از تشکیل جلسات طرح استقبال از مهر به منظو ساماندهی سرویس های مدارس و اجرای چند طرح دیگر خبر داد.

حامد میرزابیگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام این خبر گفت: با نزدیک شدن به ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید 92 و به منظور افزایش ایمنی دانش آموزان در رفت و آمد، جلساتی به منظور ساماندهی سرویس های مدارس دانش آموزان تشکیل می شود.
وی افزود: این جلسات که با حضور نماینده آموزش و پرورش منطقه 16، پلیس راهور و معاونت حمل و نقل ترافیک این منطقه انجام می گیرد، به منظور ساماندهی سرویس های مدارس است.
میرزابیگی با اشاره به اینکه برگزاری اولین جلسه طرح استقبالاز مهر در روز چهارشنبه 30 مردادماه 92 بود، عنوان کرد: جلسات طرح استقبال از مهر تا 15 مهرماه 92 هر یکشنبه برگزار خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: هدف از این ساماندهی، شمارش تعداد دانش آموزان، تعیین بیمه تکمیلی و معاینه فنی خودرو است.
میرزابیگی اظهار داشت: درپی ساماندهی سرویس های مدارس، نماینده آموزش و پرورش منطقه همراه با گشت تاکسیرانی از مدارس بازدید خواهد کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: محوریت جلسات طرح استقبال از مهر، ساماندهی سرویس های مدارس، خط کشی عابرپیاده و ممنوعیت حفاری از 10 شهریور تا 15 مهرماه است. /ف
برچسب ها: سرویس ، مدارس ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار