هنگام ساخت "ستاره حيات" نسبت به اينكه كار نو و تازه‌اي در عرصه تلويزيون بود دلهره داشتيم ولي خوشبختانه مخاطب با اين سريال، ارتباط خوبي برقرار كرده است.

"فريبا توكلي" تهيه كننده ، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، در خصوص مجموعه "ستاره حيات" گفت: توليد و ساخت اين مجموعه به خاطر نوع متفاوت آن با كارهاي ديگر سختي‌هاي زيادي داشت و ساخت آن طولاني‌تر از آثار معمول تلويزيون به طول انجاميد. 

وي افزود: براي ساخت و توليد سريال "ستاره حيات" بودجه محدودي داشتيم و چون فيلمبردراي هر مأموريت اورژانس، به طور مجزا صورت مي‌گرفت بنابراين توليد آن زمان زيادي برد. 

"توكلي" تصريح كرد: اكثر فيلمبرداري اين سريال در فضاي باز بود بنابراين بازده كاري ما زياد به طول انجاميد و از 21 مهر تا 6 بهمن زمان تصويربرداري اين سريال طول كشيد. 

"توكلي" در خصوص انتخاب بازيگران اظهار داشت: از ابتدا با توجه به كاراكترهاي خلق شده براي هر كاراكتر چند بازيگر در نظر گرفته شده بود اما از همان ابتدا براي نقش "ميلاني"، "حسين محجوب" را انتخاب كرده بوديم و باقي شخصيت‌ها را مناسب با "حسين محجوب" انتخاب كرديم. 

وي در خصوص همكاري اورژانس با توليد اين سريال عنوان كرد: بيمارستان مدرس همكاري خوبي با ما داشتند اما هزينه‌هاي بيمارستان خصوصي بسيار بالا بود و تقبل هزينه‌ها برايمان دشوار بود. 

"توكلي" در ادامه بيان كرد: سريال "ستاره حيات" به عنوان يك تجربه اول در ژانر اورژانسي كار سختي بود چرا كه تعادل بين بخش ملودرام و مأموريت ها و انتقال‌ها كمي دشوار بود و از ابتدا دلهره داشتيم اما با خروجي كه هم‌اكنون داشته به نظرم مردم با آن ارتباط برقرار كرده و سريال را دنبال مي‌كنند چرا كه ما مخاطب را با هوش در نظر گرفتيم و براي او ارزش قائل بوديم. 

"توكلي"‌ در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم همكاري سازمان‌ها براي ساخت چنين آثاري مقطعي نباشد منافع عموم مردم را در نظر بگيرند و بدانند كه سريال تنها براي سرگرمي مخاطب ساخته نمي‌شود بلكه بايد تأثيري در زندگي آنها داشته باشد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.