عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينکه احزاب بايد براساس مباني نظام تعريف شوند، گفت: بحث حزب با مبانی غربی که برای ثروت و قدرت کار می‌کنند، آفت است.

"لطف‌الله فروزنده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مناظره‌ پخش شده مبني بر بررسي تحزب در ايران  اظهار داشت: مناظره به شرط مشخص شدن قواعد و مبنا خوب است چرا که این مهم نیازمند مبنای روشن و چارچوب کلی نظام است و در جامعه آزاد و گفتمانی ایران عمل پسندیده‌ای است.   
 
وی به مبنای نظام اشاره داشت و تصریح کرد:‌ پذیرش اصولی همچون ولایت فقیه و مصداق‌های آن،‌ رهنمودهای مقام معظم رهبری و امام راحل، نوع حکومت و قانون اساسی، جزء ضروریاتی است که باید کسانی که در جایگاه مناظره قرار می‌گیرند به آن التزام داشته باشند.   
 
فروزنده با بیان اینکه نظام ولایی بر اساس احکام الهی است و مردم ما به عنوان مسلمان آنرا پذیرفته‌اند، اظهار داشت: احزاب موجود باید براساس این اصول و مبانی تعریف شوند، چرا که بحث حزب با مبانی غربی که برای ثروت و قدرت کار می‌کنند آفت است.   
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قانون باید تعریف مشخصی از احزاب داشته باشد، خاطرنشان کرد:‌ ساماندهی احزاب نیازمند بازنگری در فرهنگ به ویژه در مفهوم و جایگاه آن است، همچنین حزبی با مبانی لیبرال نه تنها خادم نیست بلکه به نظام آسیب می‌زند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، غربی ، آسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار