آهو خردمند با اشاره به كیفیت فیلمنامه «مهمان داریم» تأكید كرد مشتاقانه منتظر اكران این فیلم در جشنواره فجر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره سینما، آهو خردمند بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: بازی در تله فیلمی به كارگردانی روح‌الله حجازی را به تازگی به پایان رسانده‌ام. در این تله فیلم با پریناز ایزدیار و هادی دیباجی همبازی بودم.

این بازیگر گفت: در این فیلم مثل همیشه نقش یك مادر فداكار را بازی كردم. حدود ۶ سال پیش با روح‌الله حجازی در یك تله فیلم كار كرده بودم و از شخصیت كارگردانی او شناخت داشتم می‌دانستم با فیلمنامه چطور برخورد می‌كند. حجازی در كارگردانی بسیار پخته‌تر شده و می‌توان در شیوه كارگردانی‌اش پیشرفت را دید.

بازیگر «شهر زیبا»گفت: فیلم سینمایی «مهمان داریم» را آماده اكران دارم. این فیلم تجربه خوبی بود و از بازی كردن در آن احساس رضایت دارم. بازی شخصیتی چند لایه را برای اولین بار در این فیلم تجربه كردم و در آن با پرویز پرستویی همبازی بودم. شخصیت‌پردازی در این فیلم بسیار حساب‌ شده بود. مشتاقانه منتظر اكران آن در جشنواره فجر هستم.

خردمند كه ترجمه چند نمایشنامه را به عهده داشته درباره فعالیت‌هایش در این زمینه توضیح داد: دو نمایشنامه كانادایی به نام‌های «كلیمور» و «خواهران خوب»  را ترجمه كرده‌ام كه نشر افراز به زودی آنها را منتشر می‌كند.

در فیلم سینمایی «مهمان داریم» محصول حوزه هنری علاوه بر خردمند، پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، بهروز شعیبی و … بازی كرده‌اند. محمد مهدی عسگرپور كارگردان «میهمان داریم» است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.