فرمانده انتظامی جهرم استان فارس از توقیف یک خودرو سمند و کشف یک‌میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ یوسف ملک زاده اظهار داشت: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های مواصلاتی به یک خودرو سمند مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن 85 تبلت و گوشی همراه و 105 نوع اسباب بازی قاچاق به ارزش تقریبی یک‌میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: در این مورد یک قاچاقچی کالا دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سارقان درون خودرو در شیراز دستگیر شدند

بر اساس این گزارش همچین با تلاش ماموران کلانتری 27 گلستان فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز سارقان درون خودرو دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 27 گلستان مطلع شدند چهار نفر از سارقان درون خودرو که در سطح شیراز اقدام به سرقت می‌کنند در حوزه استحفاظی آنان مخفی شده‌اند.

سرهنگ صفدر مودب ادامه داد: ماموران پس از بررسی صحت و سقم این موضوع شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه‌روزی، مخفی‌گاه سارقان شناسایی و در یک عملیات منسجم هر چهار نفر دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: پس از بازرسی از مخفی‌گاه آنان مقادیری اموال مسروقه شامل دو مانیتور کامپیوتر، دو انجین موتورسیکلت، یک سرسیلندر خودرو، دو باطری خودرو، دو موتور کولر آبی، دو موتورسیکلت مسروقه، یک اره برقی و نیز یک سلاح سرد و 110 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: هر چهار نفر برای تحقیقات و بررسی بیشتر و همچنین شناسایی مال‌باختگان در اختیار پلیس آگاهی این استان قرار گرفتند.
برچسب ها: فارس ، قاچاق ، جهرم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.