پيشکسوت فوتبال کشورمان گفت: پرسپوليس نسب به سال قبل قوي تر شده اما به خاطر حضور بازيکن هاي جوان هنوز دچار نوسان است.

ابراهيم آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: پرسپوليس در ليگ سيزدهم بهتر از سال قبل عمل کرده است هم از نظر فني و هم از نظر سازمان، نسبت به سالهاي قبل هم پيشرفت داشته اما به خاطر حضور بازيکن هاي جوان مثل عاليشاه هنوز اين تيم در نوسان است و بايد مهلت بيشتري براي بهتر شدن به اين تيم بدهيم اگر پرسپوليس از اين فرصت ها استفاده کنند در آينده شاهد تيمي خودکفا خواهيم بود.

پيشکسوت فوتبال کشورمان اظهار داشت: در حال حاضر اکثر تيم ها از بازيکن هاي جديد استفاده مي کنند در صورتي که تيم ها بايد 50 درصد خودشان بازيکن ها را بسازند و از آ‌نها استفاده کنند.
پرسپوليس مشکلاتي هم دارد اين تيم هافبک هاي دفاعي خوبي ندارد و بازيکناني مثل معيني و حسيني هنوز نمي توانند در خطوط حمله کمک کنند و بايد بيشتر تمرين کنند.

وي همچنين در خصوص بازي روز جمعه پرسپوليس و فولاد تصريح کرد: بازي بازي سختي خواهد بود بازي در تهران و حضور هواداران پرسپوليس در ورزشگاه از عوامل موثر در اين بازي هستند.

آشتياني بيان داشت: پرسپوليس بايد برنده اين بازي باشد و باخت هايي که تا به الان داشته است را با اين بازي و بازي هاي بعد جبران کند. در غير اين صورت طرفداران ديگر نمي‌توانند تحمل کنند و تيم به مشکل برمي خورد و در حاشيه مي رود.

آشتياني همچنين در خصوص دربي گفت: مقوله دربي با بازي هاي ديگر پرسپوليس و استقلال فرق مي کند در دربي مسائل روحي و رواني موثر هستند.
پرسپوليس در دربي چاره اي ندارد جز اينکه بازي گسترده اي را در مقابل استقلال ارائه دهد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار