نايب رئيس اول مجلس شهيد باهنر را نماد مدیریت در نظام سیاسی عنوان کرد و گفت: وی ستاره‌ای است که در دنیای اسلام همچنان می‌درخشد، حقیقتا چهره‌ای مدیر، مدیر و تربیت یافته در مکتب قرآن بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نايب رئيس اول مجلس در مراسم «یادمان شهدای شهریور» که شب گذشته (پنجشنبه) در مهدیه تهران برگزار شد، گفت: شهدای شهریور شخصیت‌های فرزانه‌ای بودند که در سایه تربیت دینی و اصلاح روح و جان خود به قله‌های بلند معرفت و ایمان رسیدند.

وی در ادامه افزود: شهیدان رجایی و باهنر در دوران سیاه ستم‌شاهی همچون ستاره‌های پر فروغی بر آسمان ایران درخشیدند و راه را برای ما هموار کردند.
 
نماينده مردم تهران در مجلس تصريح کرد: رفتار و کردار  شهيد رجايي در دوران قبل و بعد از مبارزه هيچگونه تغييري نداشت، شهيد رجايي در مقام رياست جمهوري همان رجايي سالهاي مبارزه و زندان بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به خصوصیات و عملکرد شهید باهنر اظهار داشت: در کارنامه شهید باهنر نیز همان حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب در طول شناختی که در سالیان متوالی از وی داشتند و شخصیت آن عزیز را در چند جمله تبیین می‌کنند.

ابوترابي‌فرد، شهيد باهنر را نماد مدیریت در نظام سیاسی عنوان کرد و گفت: وی ستاره‌ای است که در دنیای اسلام همچنان می‌درخشد. حقیقتا چهره‌ای مدیر، مدیر و تربیت یافته در مکتب قرآن بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقوا حقیقتی در سایه آراستگی به ایمان و عمل صالح است، گفت: انسان متقی شخصیتی است که خود را در پناه ایمان و عمل صالح از آسیب‌ها و تهدیدهای عالم و طبیعت مصون می‌دارد و مسیر حرکت الی‌الله را تداوم می‌بخشد.
 
ابوترابی‌فرد تاکید کرد: ما مسئولان در نظام اسلامی تصمیمات‌مان باید بر اساس ادبیات صحیح و منطبق بر اخلاق باشد تا قول سبیل تلقی شود.

وي به تبیین ویژگی‌های شخصیتی شهیدانی چون عراقی و لاجوردی پرداخت و تاکید کرد: ترس در زندگی این شهیدان هیچ معنایی نداشت.

ابوترابي‌فرد تصريح کرد: مدیران هر سخن و تصمیمی که می‌گیرند باید از استحکام علمی، ادبیات صحیح مبتنی بر اخلاق و قول سدید باشد.
 
 نايب رئيس مجلس در پايان ايستادگي نظام جمهوري اسلامي در برابر استکبار جهاني را ثمره قول سديد و عمل صالح دانست و خاطر نشان کرد: اگر قول سديد و استحکام مباني انقلاب اسلامي نبود، نمي توانستيم در طول ساليان متادي در برابر استکبار جهاني ايستادگي کنيم و امروز اين جايگاه فاخر سياسي ، امنيت ستودني و وفاق اجتماعي را در اختيار نداشتيم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار