مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون:شعله‌های جنگ با سوریه، گریبان رژيم صهيونيستي را می‌گیرد ،هشدارهای ایران به آمریکا درباره حمله احتمالی به سوریه/ اقدامات مهندسی گسترده سپاه در نقاط صفر مرزی و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دشمن اصلی سوریه، آمریکاست/ "بندر بن‌سلطان" اتاق عملیات تروریست‌ها را در دست دارد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/8/1481460_438.jpg

 سفیر سوریه در تهران با بیان اینکه ما می‌دانیم که دشمن اصلی ما آمریکاست، گفت: "بندر بن‌سلطان" در اردن اتاق عملیات حمایت از تروریست‌ها و ورود آنها به داخل سوریه است، بنابراین هنگامی که این حمایت‌های همه جانبه آمریکا از تروریست‌ها را کنار هم قرار می‌دهیم، در می‌یابیم آنها با همه این تلاش‌ها شکست خوردند و اکنون استفاده از سلاح‌های شیمیایی را برای برهم زدن معادله قدرت در داخل سوریه بهانه کردند، اما مانند گذشته شکست خواهند خورد.



شعله‌های جنگ با سوریه، گریبان رژيم صهيونيستي را می‌گیرد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: حمله احتمالی آمریکا در حد تجاوز هوایی و موشکی صورت خواهد گرفت و دامنه خسارات آن به کشورهای منطقه نیز کشیده خواهد شد ولی شعله‌های این جنگ، گریبان رژيم صهيونيستي را می‌گیرد.


شهادت "رجائي و باهنر" در بي‌سابقه‌ترين عمليات تروريستي/ جزئيات نحوه بمب‌گذاري

 وحشتناک بود! در طبقه دوم داشتم به طرف آبدارخانه می‌رفتم که صدای وحشتناکی تنم را لرزاند و بلافاصله زبانه‌های آتش را دیدم که از اتاق کنفرانس به بیرون تنوره می‌کشید. از وحشت نمی‌دانستم چه کنم. هرچه سعی کردم فکرم را متمرکز و ببینم چه اتفاقی رخ داده است موفق نشدم ... .


آیت‌الله خامنه‌ای چگونه از شهادت رجایی باخبر شدند؟ +‌تصاوير

 فوق‌العاده نگران شدم، با حال بسيار ضعيف و ناتوانى كه داشتم خودم را رساندم پاى تلفن، نشستم، بنا كردم اين‌جا آن‌جا تلفن كردن، اما خبرها همه متناقض و نگران كننده بود. يكى مى‌گفت كه حالشان خوب است، يكى مى‌گفت زنده بيرون آمدند، يكى مى‌گفت جسدشان پيدا نشده، يكى مى‌گفت توى بيمارستانند و من تا اوائل شب كه خبر درستى به من نرسيده بود در حالت فوق‌العاده بد و نگرانى به سر مى‌بردم، تا بالأخره…


شهيد باهنر نماد مدیریت نظام اسلامي بود/ سخن مدیران باید منطبق بر اخلاق و قول سدید باشد
نايب رئيس اول مجلس شهيد باهنر را نماد مدیریت در نظام سیاسی عنوان کرد و گفت: وی ستاره‌ای است که در دنیای اسلام همچنان می‌درخشد، حقیقتا چهره‌ای مدیر، مدیر و تربیت یافته در مکتب قرآن بود.


کدام موشک‌های پيشرفته سوريه، اسرائيل را هدف قرار می‌دهند؟/ هواپيماهای آمريکا در تيررس پدافند سوريه

سوریه صدها موشک بالستیک کوتاه‌برد تاکتیکی از نوع اسکندر ss-21 SRBM و اسکاد در زرادخانه خود دارد که قادرند بسیاری از نقاط سرزمین‌های اشغالی را مورد اصابت قرار دهند و برد مناسب برای هدف قراردادن پایگاه‌های آمریکا در عراق، ترکیه و اردن را دارند؛ بسیاری از این موشک‌ها به کلاهک‌های پیشرفته مجهز شده‌اند ....


دشمن اصلی سوریه، آمریکاست/ "بندر بن‌سلطان" اتاق عملیات تروریست‌ها را در دست دارد
سفیر سوریه در تهران با بیان اینکه ما می‌دانیم که دشمن اصلی ما آمریکاست، گفت: "بندر بن‌سلطان" در اردن اتاق عملیات حمایت از تروریست‌ها و ورود آنها به داخل سوریه است، بنابراین هنگامی که این حمایت‌های همه جانبه آمریکا از تروریست‌ها را کنار هم قرار می‌دهیم، در می‌یابیم آنها با همه این تلاش‌ها شکست خوردند و اکنون استفاده از سلاح‌های شیمیایی را برای برهم زدن معادله قدرت در داخل سوریه بهانه کردند، اما مانند گذشته شکست خواهند خورد.



قانون مجازات اسلامی جدید علمی‌تر و منطقی‌‌تر از قانون قبلی است

 وکیل دادگستری و عضو سابق هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص قانون مجازات اسلامی جدید و تاثير آن بر کاهش جمعیت زندانیان گفت: قانون مجازات اسلامی جدید به مراتب قانونی علمی‌تر و منطقی‌‌تر از قانون قبلی است به طوري که در این قانون موارد مثبت برجسته‌ای نظیر بهبود در نحوه مجازات نوجوانان و یا پیشرفت ملموس در بحث مهم حبس‌زدایی، دیده می‌شود.


چرا برخي کشورها با فرهنگ و تمدن ايراني براي خود هويت‌ مي‌سازند؟

 "رئيس بخش تخصصي مطالعات انقلاب اسلامي كتابخانه مجلس شوراي اسلامي" حركت كشورها براي تصاحب فرهنگ و تمدن ايراني را داراي ماهیتي سیاسی- استعماری دانست و گفت: نباید به صورت منفعلانه با كشورهاي مسلماني كه دچار اين لغزش‌ها شده‌اند رفتار کنیم، زيرا ذاتا این موضوع فرهنگی است و مراکز علمی و تحقیقاتی ما باید در همان دایرة‌المعارف اسلامی به جای پرداختن به حواشی، روی شخصیت‌ها و دانشنامه‌های جهان اسلام کار کنند.


از سفر سلطان عمانی به تهران تا دیدار "فلتمن" با "ظریف"

 گفتگوي تلفني ظريف و داود اوغلو درباره بكارگيري سلاح‌هاي شيميايي در سوريه، تداوم پیگیری اخبار مربوط به سلامت دیپلمات ایرانی ربوده شده در یمن، رایزنی تلفنی وزیر خارجه ایتالیا با ظریف درباره موضوع هسته‌ای و بحران سوریه، سفر سلطان قابوس به تهران، سفر معاون "بان‌کی مون" به تهران برای رایزنی درباره مسائل منطقه و... از عناوین مهم هفته گذشته در حوزه سیاست خارجی است.


عدم شناخت مرسي از شرايط کشور و مردم مصر زمينه‌ساز کودتاي نظامي شد

 یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مرسي شناخت کافی از مردم و شرایط مملکت خود ندارد و در اين تصور بود که با همگامی با آمریکا و اجرای معاهده کمپ‌دیوید مي‌تواند به اهداف خود دست یابد.


مجلس مي‌تواند دولت را در نوسازی مأموریت‌های سازمان مديريت یاری کند

 مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نظرکارشناسی خود را در مورد طرح تشکیل سازمان مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌وری اعلام کرد.


عناوين مهم‌ترين اخبار دانشگاه در هفته‌اي که گذشت

 مهمترين عناوين خبري حوزه دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.


از نقد به رشد قارچ‌گونه احزاب تا حرف و حديث‌هاي احياي مجدد خانه احزاب

 مهمترين عناوين خبري احزاب در هفته‌اي كه گذشت را در گزارش زير بخوانيد.


هشدارهای ایران به آمریکا درباره حمله احتمالی به سوریه/ اقدامات مهندسی گسترده سپاه در نقاط صفر مرزی

 اقدامات مهندسی گسترده سپاه در نقاط صفر مرزی، هشدارهای ایران به آمریکا درباره حمله احتمالی به سوریه، انفعال گروهک‌های ضد انقلاب در منطقه شمال غرب کشور، پیشرفت‌های راداری، موشکی و جنگ الکترونیک قرارگاه پدافند هوایی و ... .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار