دکتر میرگلوی‌ بیات و هاشم‌زهی به عنوان عضو ناظر در هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران انتخاب و برای انتخاب یک نفر از این دو در صحن علنی مجلس رای‌گیری خواهد شد.

عبدالرحمان رستمیان نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  در گفت وگو  با خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت : در کمیسیون بهداشت میرگلوی‌بیات و هاشم‌زهی به عنوان عضو ناظر در هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران انتخاب شدند که قرار است برای انتخاب یک نفر از این دو در صحن علنی مجلس رای‌گیری شود.

 وی با بیان اینکه اصلاح ماده  ۴۴برنامه پنجم فصل ایثارگران بند (ز) روز گذشته در دستور کار کمیسیون بهداشت قرار گرفت خاطر نشان کرد:۱۰ درصد هیات علمی‌ها که جانبازان بالای ۲۵ درصد، آزادگان بالای ۳ سال اسارت و فرزندان شهدا هستند همسران شهدا و همسران ضایعات آسیب های نخاعی نیز به آنها اضافه شود.

 وی افزود:: با توجه به سفر دو روزه‌ای که برخی اعضای کمیسیون هفته گذشته به تبریز داشتند، قرار شد که این سفرها با تشکیل کارگروه‌هایی تداوم یابد تا ابعاد حوزه سلامت مورد بررسی قرار گیرد.

 وی یاد اور شد: در کمیسیون بهداشت میرگلوی‌بیات و هاشم‌زهی به عنوان عضو ناظر در هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیمارانانتخاب شدند که قرار است برای انتخاب یکی از این دو نفر در صحن علنی رای گیری شود.
برچسب ها: بهداشت ، ارز ، بیمار ، ضایعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار