مدیر کل بهره برداری ستاد مرکزی معاینه فنی گفت: شهرداری تهران بیش از 50 هزار متر از بهترین نقاط تهران را به مراکز معاینه فنی اختصاص داده است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از جلسه مشترک مدیران بیمه مرکزی با ستاد معاینه فنی که صبح امروز در مرکز معاینه فنی بیهقی برگزار شد اظهار داشت: شهرداری تهران بیش از 50 هزار متر از بهترین نقاط تهران را به مراکز معاینه فنی اختصاص داده که اگر این فضا را برای امور دیگری اختصاص می داد سالانه بیش از 100 میلیارد تومان درآمدزایی برای شهروندان در پی داشت.

وی با تاکید بر این که نگاه شهرداری به مراکز معاینه فنی نگاه درآمدزایی نیست، افزود:شهرداری برای فعالیت مراکز معاینه فنی یارانه نیز پرداخت می کند.

مدیر کل بهره برداری مراکز معاینه فنی ستاد مرکزی معاینه فنی با اشاره به عیوب ظاهری خودروهای که به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند گفت: 17 درصد خودروهایی که به مراکز مراجعه کردند دارای عیوب ظاهری هستند، 8 درصد در همراستایی محور ایراد دارند، 5 درصد در تست ترمز رد شدند.

وی در خصوص وجود مراکز معاینه فنی در سراسر کشور اذعان داشت: در حال حاضر در سراسر کشور 500 مرکز معاینه فنی وجود دارد که به صورت مکانیزه فعالیت می کنند که از این تعداد 100 مرکز مختص به خودروهای سنگین هستند.

طاهریان با تاکید بر این که بیش از 70 درصد از آلودگی هوا توسط منابع متحرک ایجاد می شود، تصریح کرد: تهران از لحاظ آلودگی هوا در سال 2012 در رتبه هشتم قرار داشت: اما امسال با وجود آلودگی های روز افزون به رتبه سوم رسیده است./ف

برچسب ها: معاینه ، شهرداری ، درآمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار