این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان گفت : کلاس های بازیگری تاثیری در استعداد یابی در حوزه بازیگری ندارد و تحصیلات و تخصص هم نیاز است امام هنر باید در خون هنر مند باشد .

ملکه رنجبر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فعالیت کلاس های بازیگری در سینمای کشور گفت :ما هم اکنون در سینمای ایران شاهد هستیم که هر فردی که آمده یک کلاس بازیگری تاسیس کرده و از این راه درآمد کسب می کند و این هنر را به منبع درآمد خود تبدیل کرده است و توجهی به عواقب کار خود و تاثیر آن بر فرهنگ و هنر کشور ندارد .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که کلاس هی بازیگری تاثیری در رشد هنر جویان ندارد تصریح کرد :کلاس های بازیگری تاثیری در استعداد یابی در حوزه بازیگری ندارد و تحصیلات و تخصص هم نیاز است امام هنر باید در خون هنر مند باشد .

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان با تاکیید بر اینکه بازیگری استعدادی ذاتی است اضافه کرد :و جوانانی که می خواهند وارد عرصه بازیگری بشنود نباید تنها به کلاس های بازیگری اکتفا کنند بلکه باید استعداد بازیگری را در درون خود پیدا کنند .

رنجبر در خاتمه با بیان ذکر عواقب فعالیت کلاس های آموزشی در کشور اظهار داشت : هر کس آمده کلاس آموزش بازیگری در کشور راه اندازی کرده اند و در این کلاس ها مدیران آنها از هنرجویان پول می گیرند و آموزش آنها هم اصولی نیست زیرا تنها کسبل درآمد برای آنها مهم است و در نهایت به آنها می گویند که ما شما را هنرمند می کنیم ولی در عمل از آن هیچ خبری نیست ./س


برچسب ها: بازیگری ، استعداد ، کلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.