عضو شوراي مرکزي فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس گفت: تا آنجا که اطلاع داريم، سرپرست‌ان وزراتخانه‌هاي آموزش و پرورش، علوم، تحقيقات و فناوري و ورزش و جوانان به عنوان وزراي پيشنهادي اين وزارتخانه‌ها به مجلس معرفي خواهند شد.

"کمال‌الدين پيرموذن" نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه احتمالاً وزراي پيشنهادي سه وزارت‌خانه آموزش و پرورش، علوم، تحقيقات و فناوري و ورزش و جوانان در اوايل مهرماه به مجلس معرفي شوند، گفت: تا آنجا که اطلاع داريم، سرپرست‌ وزراتخانه‌هاي آموزش و پرورش، علوم، تحقيقات و فناوري و ورزش و جوانان به عنوان وزراي پيشنهادي اين وزارتخانه‌ها به مجلس معرفي خواهند شد.

وي در ادامه افزود: البته قرار است در صورت معرفي سرپرست اين سه وزارتخانه به عنوان وزراي پيشنهادي،  جعفر توفيقي سرپرست وزارت علوم با حضور در فراکسيون‌هاي مجلس و در صحن علني بهارستان نسبت به برخي مسائل مطرح شده درباره خود رفع ابهام کند.

گفتني است: پس از عدم موفقيت وزراي پيشنهادي دولت يازدهم براي تصدي سه وزارتخانه آموزش و پرورش، علوم، تحقيقات و فناوري و ورزش و جوانان، "حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر روحاني"، آقايان علي‌اصغرفاني، جعفر توفيقي و سيدرضا ‌صالحي‌اميري را به عنوان سرپرست‌هاي اين سه وزارتخانه منصوب کرد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سرپرست ، وزیر ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار