عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مردم سیستان ضمن قدردانی از رئیس‌جمهور برای تشکیل کارگروه احیای دریاچه ارومیه می‌خواهند کارگروه احیای دریاچه هامون نیز تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حلیمه عالی نماینده مردم زابل،‌ زهک و  هیرمند در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) و در تذکر شفاهی گفت: استان سیستان و بلوچستان به مدت بیش از 15 سال است که با خشکسالی مواجه شده اما با اين حال مردم منطقه تحمل کردند و بيشتر آنان منطقه را ترک نکردند.   
 
عضو کمیسیون بهداشت و درمان ادامه داد:‌ مردم سیستان ضمن تشکر از رئیس‌جمهور برای تشکیل کارگروه احیای دریاچه ارومیه می‌خواهند کارگروهی با احیای دریاچه هامون نیز تشکیل شود.   
 
وی خاطرنشان کرد:‌ همچنین مردم استان سیستان می‌خواهند سازمان میراث فرهنگی بار دیگر در این استان شروع به فعالیت کند تا این مردم به زندگی در سیستان امیدوار شوند.   
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۱۷:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
چه عجب یکی بعد از سال ها اسمو زابل و دریاچه هامنو به زبون اورد من به عنوان یکی زابلی واقعا از این طوفان ها و خشکسالی ها خسته شدم تو رو خدا اینقدر نگین دریاچه ارومیه یکی به داد ما برسه که دیگه داریم واقعا کلافه میشیم اخه کی دریاچه هامون روی اب به خودش میبینه؟
آخرین اخبار