اخراج امید عالیشاهی که این روزها برای پرسپولیس خوب بازی می کرد و روند تیمش را کمی هجومی کرده بود در دیدار مقابل فولاد، اخم سرمربی سرخ ها را درهم فرو برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از سوت پایان بازی هفته هفتم پرسپولیس برابر فولاد فکر و ذکر دایی معطوف پیدا کردن جانشین خوبی برای علیشاه شد و برای این کار چند آلترناتیو در ذهن دایی نقش بسته است. نزدیکان به باشگاه پرسپولیس معتقدند که اخراج عالیشاه توفیق اجباری برای دایی بوده است، چرا که حالا او به راحتی می تواند به محمدرضا خلعتبری در دربی میدان بدهد. اما منابع غیر رسمی معتقدند، اگر سطح آمادگی خلعتبری رضایتبخش نباشد، رضایی به عنوان بازیکن ثابت در ترتیب سرخ ها قرار خواهد گرفت. البته غریبی هم جزو گزینه های دایی است که به دلیل کمبود تجربه از شانس کمتری برخوردار است.

*تقلب بزرگان پرسپولیس از روی دست امیدها

در تمام نقاط دنیا و حتی کشور خودمان، رسم بر این است که بزرگسالان یک باشگاه الگویی هستند برای تماشاگران و حتما تیم های پایه آن باشگاه، اما ظاهرا در پرسپولیس اتفاقات دیگری در حال رقم خوردن است و این بازیکنان جوان هستند که خود را برای بزرگسالان باشگاهشان به عنوان یک الگو معرفی کرده اند.

در دیدار قبل تیم امید پرسپولیس برای استیل آذین، امیر عابدزاده از زمین مسابقه اخراج شده تا بدین ترتیب نتواند در دیدار این هفته تیمش به میدان برود. از قضا امیدهای پرسپولیس هم در این هفته از رقابتهای لیگ امیدهای کشور، می بایست به مصاف استقلال برود و عابدزاده با کارت قرمزی که گرفت دربی را از دست داد.

همین اتفاق در جدال بزرگسالان برابر فولاد هم رخ داد و عالیشاه بدون در نظر گرفتن بازی حساس تیمش در هفته هشتم برابر استقلال کارت قرمز دریافت کرد و از دربی محروم شد. با این تفاسير باشگاه پرسپولیس برای جدال با آبی ها 2 محروم به همراه خواهد داشت./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
قاسم آریان
۱۱:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
عابدزاده فراموش نمیشود حتی اگرپسرش در دربی نباشد
آخرین اخبار