بازیکن جدید و ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در بیانیه ای از رسانه ها خواسته که زیاد به این بازیکن نپردازند زیرا این امر ظلم به سایر بازیکنان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد رضا خلعتبری که به تازگی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوسته است با صدور بیانه ای در خواستی از رسانه ها داشته است.

 بنده از تمام رسانه هایی که طی مدت انتقال من از عجمان به پرسپولیس اخبار جذب شدن من را پوشش دادند بسیار متشکرم ولی از آنها می خواهم که بیش از حد به محمد رضا خلعتبری نپردازند، خدا شاهد است زمانی که من به محل تمرین آمدم و بازیکنان زحمت کش این تیم را دیدم خجالت کشیدم به هر حال آنها ماه ها تلاش کردند و 7 هفته از لیگ برتر را با سعی و تلاششان گذرانده اند ولی من به تازگی به این تيم ملحق شده ام و در واقع پرداختن بیش از حد به محمد رضا خلعتبری  ظلم به سایر بازیکنان تیم پرسپولیس است از طرفی از کجا معلوم که بنده در مسابقه دربی این هفته به میدان بروم؟!

 زمانی که بنده به تمرین پرسپولیس آمدم و بازیکنان این تیم را از نزدیک دیدم تازه فهمیدم که قدم در چه تیم بزرگی گذاشته ام من در این تیم حدود 20 سرباز را مشاهده کردم و بنده هم یکی از سربازان تیم علی دایی خواهم بود.

 ما همه یک تیم هستیم که برای برد پرسپولیس از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

 در آخر باز هم ازرسانه ها خواهشمندم که این موضوع را مد نظر داشته باشند.

 گفتنی است؛ محمد رضا خلعتبری پس از پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته نخستین تمرینش را با سرخپوشان انجام داد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار