مدیر گروه بهائیت پژوهشکده باقرالعلوم (ع) از تدوین 12 جلد کتاب در مورد بهائیت خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام موسوی زاده گفت: تحقیق و تألیف، بخش قابل توجّهی از سیاست ها و فعّالیّت گروه فرق و ادیان، که در جهت تهیّه منابع و محتویّات مورد نیاز جهت سامان دهی و پشتیبانی سازمان تبلیغات می باشد، به این منظور بخش تحقیق و تألیف در جهت تولید کتابچه های بهائیت با موضوعات متنوع، تهیّه موضوعات تحقیقاتی و پژوهشی برای محقّقین و مراکز پژوهشی کشور در خصوص مقابه با فرقه بهائیت است.
این استاد حوزه و دانشگاه با ارائه توضیحاتی در مورد روش های مؤثر در مواجهه با جریان های انحرافی تصریح کرد: هر گونه طرح و برنامه به منظور مقابله با تهاجم جریان های انحرافی نیازمند شناخت کافی از ایدئولوژی، توان علمی، شیوه های تبلیغی، جغرافیای انسانی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن جریان است.
وی ادامه داد: از آنجا که عقاید فرقه بهائیت بنای وحیانی ندارد و صرفاً بر گفته های رهبران خود نوشته شده در موارد مختلف دچار تناقضهای فاحش است.
این پژوهشگر برجسته حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: وجود این قبیل تناقضات در منابع و متون بهائی و مسائل عقیدتی این فرقه به حدی است که به گفته بهائی پژوهان در صورت اتکاء به متون خودشان مجبوریم کلامی را با ردّ کلامی دیگر پذیرا شویم!
حجت الاسلام موسوی زاده در ادامه سخنان خود افزود: و حتی خود رهبران این فرقه برای فرار از این تناقضات و اغلاط فراوان، مجبور شده‌اند دراین صد ساله اخیر چند بار منابع فرقه خود را تغییر و تصحیح کرده به طوری که آن را از شکل اولیه و سنتی خود خارج کرده و به بهائیتی مدرن و جدید تبدیل شده لذا گروه بهائیت کتابچه هایی را در 12 عنوان با موضوعات تحقیقاتی و پژوهشی متنوع، تهیّه تا در اختیار محقّقین و مراکز پژوهشی کشور در خصوص مقابه با فرقه ضاله بهائیت قرار گیرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.