رئیس کمیته استعداد یابی دوچرخه سواری کشورمان گفت: فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان پس از سالها توانست برای اولین بار اردوی استعداد یابی برای دوچرخه سواران نوجوان را تشکیل دهد.

مجید ناصری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باری کشف بهترین رکابزنان نوجوان در سطح کشورمان سالهای طولانی بود که خلاء استعداد یابی از سوی فدراسیون دوچرخه سواری به چشم می خورد.

وی در ادامه افزود: پس از سالها فدراسیون دوچرخه سواری میزبان 100 نفر از رکابزنان نوجوان سراسر کشور شد و توانستیم در این 4 روز با استعداد یاب ترین دوچرخه سواران را کشف کنیم.

ناصری متذکر شد: پس از استعداد یابی در موضوعات پیکر سنجی، آمادگی جسمانی و تفکیک ورزشکاران سرعتی از استقامتی، برنامه هر رکابزن طبق برنامه های اختصاصی خود به شهرستانهایشان ارسال می شود و چنانچه برنامه های از سوی دوچرخه سواران حمایت شود می توانیم نتیجه اولین اردوی استعدادیابی را در 2 سال آینده در تیمهای ملی جوانان مشاهده کنیم.

رئیس کمیته استعدادیابی دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: امیدواریم که این اردوها حرکتی مستمر داشته باشد و بتوانیم در آینده حمایت آکادمی ملی المپیک را داشته باشیم چون مجموعه ای به این بزرگی باید حامی فدراسیون ها برای کشف بهترین ورزشکاران باشند ولی متأسفانه ما در اولین دور از برنامه هایمان حمایت های لازم آکادمی ملی المپیک را نداشتیم و از این موضوع کاملاً تأسف بار است.

در پایان مجید ناصری افزود: این دوره از اردوها با حمایت فدراسیون برگزار شد و هیچ گونه مبلغی از رکابزنان دریافت نشده است ولی قابل ذکر است مبلغ ایاب ذهاب دوچرخه سواران شهرستانی را هیئت هایشان متقبل خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار