با حضور سردار خراسانی رئیس بسیج سازندگی کشور چندین واحد مسکونی محرومان در شهر هیر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، در مراسمی که صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهر هیر برگزار شد، واحدهای مسکونی احداثی به همت کمیته امداد و بسیج سازندگی اردبیل تحویل صاحبان آنها شد.

رئیس بسیج سازندگی کشور در حالی این واحدها را افتتاح کرد و تحویل محرومان داد که صاحبان این خانه‌ها که اغلب افراد سالخورده و مستضعف بودند از دلسوزان نظام اسلامی قدردانی کرده و برای مقام معظم رهبری از خداوند متعال طول عمر با عزت و با برکت خواستار شدند.

سردار خراسانی در عین دلجویی از این خانواده‌های محروم وظیفه و رسالت اصلی بسیج سازندگی را دستگیری از این اقشار کم توان مالی توصیف کرد و اظهار داشت: در سایه پیروزی عزت‌مندانه انقلاب اسلامی در 34 سال گذشته بیشترین هدف‌گذاری‌ها و رویکردها در تشکیلات بسیج توجه به مناطق محروم و خانواده‌های آسیب‌پذیر بوده است.

پیرمرد هیری که اشک شوق در چشمانش جمع شده بود و از مسئولان به شدت قدردانی می‌کرد، به زبان ترکی گفت: خداوند امام راحل (ره) را رحمت کند که بنای انقلاب را گذاشت تا مستضعفان فراموش نشوند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این مراسم خطاب به این پیرمرد سالخورده گفت: امروز سربازان امام خامنه‌ای در سنگر کار و تلاش مجاهدانه وارد شده‌اند و برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان ولی امر خود از جان و دل مایه می‌گذارند.

رئیس بسیج سازندگی کشور همچنین از واحدهای نیمه‌کاره در حال احداث هیر بازدید کرد و در گفت‌و گویی کوتاه با کارگرانی که مشغول کار بودند ضمن اعلام خدا قوت به آنها از خداوند خواست تا اجر و ثواب بی‌پایانی را به خدمات بی‌منت آنها بدهد.

 رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل نیز در حاشیه این مراسم بیان داشت:‌ ما در قالب سفر سردار خراسانی به اردبیل چندین طرح و پروژه عمرانی را افتتاح کرده و به بهره‌برداری می‌رسانیم.

حمید امیریان تصریح کرد: 13 واحد برای محرومان و افراد نیازمند شهر هیر به همت کمیته امداد در حال احداث است که چهار واحد آن افتتاح شد و 9 واحد دیگر نیز تا پایان سال تکمیل شده و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی افزود: بسیج سازندگی 16 میلیون تومان برای احداث این واحدها کمک کرده تا با مشارکت کمیته امداد این واحدها احداث شده و تحویل متقاضیان شود.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل از افتتاح و بازدید طرح پرورش شیلات در قالب ماهیان سردابی خبر داد و یادآور شد: در این طرح شاهد ساخت چهار حوض شش ضلعی برای اولین بار در کشور بودیم که به شکل بتنی با تکنیک روز و استفاده از نژاد ماهی قزل‌آلای فرانسوی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

امیریان عنوان کرد:‌ سردار خراسانی همچنین با گروه‌های جهادی رهروان پوی عشق در روستای قره‌حسنلو دیدار کرده و در جریان طرح‌های تعمیر و رنگ‌آمیزی مدارس روستایی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و ویزیت رایگان قرار می‌گیرد.

این مسئول آخرین بازدید سردار خراسانی را بازدید از تولیدات نیمچه جوجه 45 روزه اعلام کرد و گفت: این طرح با هدف آماده‌سازی 40 هزار قطعه جوجه 45 روزه و تحویل به متقاضیان در روستای سلطان‌آباد در حال اجراست.
برچسب ها: اردبیل ، هیر ، محرومان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.