زن چاقی که به شوهرش قول داده بود به زودی لاغر می شود بعد از اینکه نتوانست قولش را عملی کند طبق وعده اش به دادگاه خانواده رفت و مهریه 777 سکه ای اش را بخشید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته زنی بنام عسل به مجتمع قضایی خانواده شماره دو تهران رفت و گفت می خواهد مهریه اش را که 777 سکه بهار آزادی است ببخشد.

او که جثه بزرگی دارد درباره علت این تصمیم اش به قاضی گفت: از دو سه سال قبل بود که به تدریج چاق شدم. اوایل وزنم طبیعی بود اما به تدریج وزنم بالا رفت و به 130 کیلوگرم رسید. شوهرم که از این وضعیت نگران بود مدام خورد و خوراکم را کنترل می کرد تا وزنم کم شود اما فایده ای نداشت.

او حتی من را نزد چند متخصص تغذیه برد اما فایده ای نداشت. چون من عاشق خوردن بودم و نمی توانستم جلوی خودم را بگیرم. به همین دلیل روز به روز چاق تر می شدم. یک روز شوهرم گفت دیگر نمی تواند این وضعیت را تحمل کند. او با من اتمام حجت کرد و گفت باید زودتر رژیم بگیرم و وزنم را کم کنم.

من هم قبول کردم. او گفت اگر زیر قولم بزنم باید مهریه ام را که 777 سکه است ببخشم. من هم قبول کردم و از آن روز رژیم غذایی ام شروع شد. این زن ادامه داد: با اینکه می دانستم نمی توانم جلوی خودم را بگیرم اما جلوی شوهرم وانمود می کردم پر خوری نمی کنم.

زمانی که شوهرم در خانه نبود غذا می خوردم و وقتی او برمی گشت هیچ چیز نمی خوردم. با این حال شوهرم متعجب بود که چرا با وجود رژیم غذایی من هنوز چاقم. یک شب در حالی که شوهرم خواب بود هوس خوردن بستنی به سرم زد. از داخل یخچال یک ظرف بزرگ بستنی برداشتم و رفتم داخل حمام و مشغول خوردن شدم.

هنوز چند قاشق بیشتر نخورده بودم که ناگهان شوهرم را بالای سرم دیدم. او لبخندی به من زد و گفت باید طبق قولم مهریه ام را ببخشم. حالا هم من به دادگاه خانواده آمده ام تا مهریه 777 سکه ای ام را ببخشم. من شوهرم را دوست دارم و می خواهم با او زندگی کنم.  
در پی اظهارات این زن درخواست او ثبت و طبق خواسته اش مهریه اش بخشیده شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بخشش ، کیلو ، پرخوری ، لاغر ، تدریج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
سلام
به ايشان بگويد من هم مثل ايشان عاشق خوردنم ولي صبح ناشتا يا ته استكان سركه سيب مي خورم و بيشتر خوراكم رو سبزيجات و سالاد كاهو با آبليمو كرده ام خيلي موثره وزن كم كردم
ضمنا برنج رو هم ترك كردم بجاش فقط سبزيجات و آب ميخورم
يه سري عرقيجات هم با عنوان معجون لاغري گرفتم كه اون هم بي تاثير نيست
آخرین اخبار