سودابه اميني گفت: شوراي كارشناسي دقيق و داراي خلاقيت به منظور مميزي كتاب توسط ناشران در انتشاراتي حضور پيدا كرده و آثار را با دقت ارزيابي كند.

سودابه اميني، نويسنده، درگفتگو با خبرنگار حوزه ادبيات باشگاه خبرنگاران در خصوص مميزي كتاب توسط ناشران گفت: اين مسئله اقدام خوب و مباركي است چرا كه ناشران مسئوليت بيشتري دربرابر كتاب هاي منتشر شده توسط خودشان پيدا كرده و در عين حال نظارت بر آن ها صورت مي گيرد.

وي تاكيد كرد: اين كار هزينه هاي زيادي را در خصوص تاييد نشدن بعضي آثار بعد ازچاپ برناشر تحميل كرده و كارهاي فرهنگي داراي مشكلات فراواني است كه ناگزير در برابر هنرمندان قرار مي گيرد.

اين نويسنده افزود: برداشتن اين مشكلات و موانع كار فرهنگي زمان برده ونياز به آزمايش ونظر كارشناسي داشته و نيازمند سپري شدن زمان است مميزي كتاب توسط ناشران در تشويق شاعران و نويسندگان به خلق اثر موثر است.

اميني بيان كرد: شوراهاي كارشناسي دقيق و داراي خلاقيت در انتشاراتي حضور پيدا كرده و آثار را با دقت مورد بررسي قرار دهد وزارت ارشاد هم بايستي در اين زمينه نظارت خود را داشته باشد.

 وي در پايان از دو مجموعه شعر عاشورايي خويش كه دركانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در حال بررسي و اعلام نشدن نتيجه آن خبر داد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار