وزير راه و شهرسازي ضمن تسليت به بازماندگان سانحه برخورد دو دستگاه اتوبوس در جاده قم از اعزام كميته بررسي سوانح سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي در صبح امروز و همكاري با پليس راه براي كشف علت حادثه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، عباس آخوندي با تسليت اين ضايعه دردناك به ملت ايران و بخصوص به خانواده‌هايي كه عزيزان خود را در سانحه برخورد دو دستگاه اتوبوس در جاده قم از دست داده‌اند اعلام كرد: با اطلاع از اين سانحه دستور پيگيري داده شده است و علت اين سانحه به منظور جلوگيري از تكرار وقايعي از اين دست دقيقا بررسي خواهد شد.

وزير راه و شهرسازي تاكيد كرد: كميته بررسي سوانح سازمان راهداري و حمل ونقل جاده‌اي به همراه پليس راهور با حضور در محل سانحه موضوع را پيگيري و پس از گزارش نهايي در اين خصوص اطلاع رساني خواهد شد.

وي افزود: به منظور ايمني تردد وسايل حمل ونقل عمومي برون شهري وزارت راه وشهرسازي تمهيدات لازم را در خصوص افزايش ايمني‌جاده‌ها از طريق افزايش دوربين‌هاي كنترل الكترونيك جاده‌ها و آموزش عمومي شهروندان و تخصصي رانندگان براي كاهش خطاي انساني در تصادف را به كار مي‌گيرد.

شب گذشته اتوبوسي كه از مسير كاشان به تهران در حال تردد بود، با انحراف از جاده و رد شدن از گارد ريل وسط آزادراه به سمت مخالف منحرف شده كه با يك دستگاه اتوبوس ديگر كه از تهران راهي يزد بود، برخورد كرد.

خداوند منان روح درگذشتگان را قرين رحمت خويش گرداند و براي بازماندگان صبر مسئلت داريم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیته ، تصادف ، جاده قم ، بررسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار