همزمان با آغاز دهه کرامت جشنواره شهر شاد در بوستان ملت مشهد آغاز به کار کرد.







به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران منطقه خراسان و به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره شهر شاد، این جشنواره شب گذشته با حضور اعضای شورای شهر و مدیران فرهنگی شهرداری مشهد آغاز به کار کرد.

در مراسم افتتاحیه این جشنواره غلامرضا بصیری‌پور و سید جلال فیاضی اعضای شورای چهارم شهر مشهد، حسین شادکام، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد به همراه تعدادی از شهرداران و معاونین فرهنگی مناطق شهرداری مشهد حضور داشتند.

حسین نخعی شریف، مدیر امور تربیت بدنی همگانی شهرداری مشهد در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره شهر شاد، اظهار کرد: دومین دوره جشنواره تفریحی و ورزشی شهر شاد به مناسبت دهه کرامت از 16 شهریورماه آغاز شده و تا 20 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در برگزاری این جشنواره مجموعه‌های تجاری پارک آبی ایرانیان و فرش هزاره قرن به عنوان حامی مالی پشتیبان ما هستند.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره در سال گذشته و بیان اینکه جشنواره تفریحی ورزشی شهر شاد سال گذشته با حضور 109 هزار نفر برگزار شد، تصریح کرد: برنامه‌های این جشنواره هر روز از ساعت 18 تا 22 اجرا می‌شود، مراسم جنگ شادی نیز از ساعت 21:30 تا 23 برگزار می‌شود که تمامی این برنامه‌ها در زمین چمن و ‌آسفالت پارک ملت خواهد بود.

نخعی شریف با بیان اینکه 113 ایستگاه بازی در این همایش‌ فعالیت می‌کنند، گفت: به تناسب 113 ایستگاه موجود، 113 بازی ارایه شده است که 68 بخش آن مربوط به آقایان و 45 بخش دیگر مربوط به بانوان است، علاوه بر این برای بانوان برنامه‌های جداگانه‌ای نیز برگزار می‌شود که محل آن پارک بانوان بوستان ملت است.

نخعی شریف، خاطرنشان کرد: برنامه‌های جشنواره تفریحی ورزشی شهر شاد در دو بخش کودکان و بزرگسالان برگزار می‌شود که نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته است.

در سال گذشته تنها برای افراد زیر 15 سال برنامه داشتیم که این مسأله نشان‌دهنده تجمیع توانایی‌های مناطق ما است، همچنین یکی دیگر از توفیقات و تأثیرات این جشنواره احیای بازی‌های بومی و محلی است، ضمن اینکه با فرا رسیدن روزهای پایانی تابستان، حضور خانواده‌ها در این جشنواره می‌تواند حسن ختامی برای پایان این فصل باشد.

مدیر امور تربیت‌بدنی همگانی شهرداری مشهد از رایگان بودن تمامی برنامه‌ها و خدمات جشنواره تفریحی و ورزشی شهر شاد خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر اینکه حضور در این جشنواره نیازی به هزینه ندارد، هر شب به 60 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد که شامل بلیت حضور در مجموعه پارک آبی ایرانیان و اهدای چند تخته فرش و قالیچه است.

وی با اشاره به جوایز این جشنواره، اظهار کرد: این جوایز به صورت روتین هر شب اهدا خواهد شد که شامل 30 بلیت یک روزه پارک آبی،‌ کارت اعتبار یک ماهه، پنج کارت سه ماهه، دو کارت شش ماهه و یک کارت ویژه یکساله به ارزش 9 میلیون ریال است.

وی افزود: همچنین 9 تخته فرش نفیس به ارزش 420 هزار تومان به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد، در همین راستا معاونت تربیت‌بدنی شهرداری نیز دوچرخه‌هایی به ارزش ریالی 400 هزار تومان را به عنوان جایزه در نظر گرفته است. /ش
برچسب ها: دهه ، کرامت ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.