مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ، از برگزاری مسابقه سراسری طراحی پوستر نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان بین طراحان و گرافیست­های سراسر کشورخبر داد.

مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، اظهار داشت: همزمان با نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، مسابقه طراحی پوستراین جشنواره به منظور شناسایی و انتخاب بهترین پوستر برای نهمین جشنواره برگزار می­شود.

به گفته وی، در فراخوان این مسابقه از عموم طراحان و گرافیست­های سراسر کشور دعوت شده است تا با ارسال طرح­های بدیع خود که در برگیرنده مضامینی چون ویژگی­های بومی شهر محل برگزاری جشنواره، فصل زمان اجرای جشنواره و اشاره به نهمین دوره جشنواره بدون استفاده از حروف لاتین در این رقابت شرکت کنند.

وی افزود: در این مسابقه هر طراح می­تواند حداکثر 3 اثر خود را با شیوه آزاد در ابعاد 70*50 به صورت فایل گرافیکی در فرمت tiff به روی لوح فشرده همراه با یک نسخه چاپ A3 رنگی و تکمیل تقاضانامه شرکت در مسابقه تا تاریخ 25 شهریور ماه سال­جاری به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ارسال کند.

شایان ذکر است: ضمن نمایش آثار منتخب در نمایشگاه جشنواره، پوستر برتر با نام طراح چاپ و جایزه به همراه لوح سپاس جشنواره به طراح آن اهداء می شود.

نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با موضوعات دینی، اجتماعی و فرهنگ شهروندی 23 تا 30 مهر ماه سال­جاری به میزبانی فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می­شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان
۱۷:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۲
جشنواره راه روشن مقاومت
با موضوع انقلاب و دستاوردهای هسته ای
در راستای منویات رهبری عزیز پیرامون لزوم مطالبه گری دانشجویان
با رویکرد صدور یک بیانیه چند رسانه ای از دانشجویان بسیجی در فضای مجازی و ارسال بیانیه به دفتر مقام معظم رهبری و دفتر ریاست جمهوری و همچنین ترجمه بیانیه دانشجویان بسیجی به زبان های زنده دنیا و انتشار در فضای مجازی
با جوایز بسیار ارزنده: کربلا ، مشهد و....
به دلیل حساسیت موضوع به صورت گسترده اطلاع رسانی کنید
اطلاعات بیشتر در سایت www.ibso.ir
ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان