رودهن/

نمودار رشد زیرساخت ها در پردیس ساکن است

امام جمعه رودهن گفت: ساخت بیمارستان در ای شهرستان هم نمونه ای از تامین زیرساخت ها است ولی زیرساخت ها در پردیس ازنموداری ساکن برخوردار است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد رشد زیر ساخت ها در شهرستان پردیس گفت:در گذشته تا قبل از اینکه دستور تبدیل این منطقه به شهرستان توسط دولت محمود احمدی نژاد صادر شود زیر ساخت ها در این منطقه با مشکلات و کمبود های زیادی همراه بوده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با استقرار فرمانداری به عنوان نماینده دولت و استانداری در شهرستان پردیس شاهد اعمال مدیریتی مستقل در این شهرستان هستیم ولی با توجه به فعالیت ها در حوزه های خدمات شهری شاهد کمبود هایی هم در بخش های زیر ساختی در این منطقه هستیم.

امام جمعه شهرهای پردیس ورودهن با تاکید بر احداث بیمارستان به عنوان نمونه ای از زیرساخت ها در شهرستا ن پردیس اضافه کرد :ساخت بیمارستان در ای شهرستان هم نمونه ای از تامین زیرساخت ها است ولی زیرساخت ها در پردیس ازنموداری ساکن برخوردار است .

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت: برای اینکه زیرساخت ها تقویت شود ارگانها و وزارت خانه های مختلف هم باید در این راستا به مسئولان شهرستان پردیس کمک کرده و مسیر تحقق اهداف کلان مدیریت شهری را در این شهرستان هموار کنند./س


برچسب ها: نمودار ، زیر ساخت ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.