سخنگوی کمیسیون انرژی گفت: طراحان تحقیق و تفحص از وزارت نفت هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته‌اند و پس از اتخاذ این تصمیم، کمیسیون انرژی، طرح مذکور را به صحن مجلس تحویل می‌دهد.

حسین امیری‌خامکانی نماینده زرند و کوهبنان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره روند تحقیق و تفحص از وزارت نفت گفت: هنوز طراحان تحقیق و تفحص تصمیم قطعی برای انجام آن نگرفته‌اند.   
 
وی افزود: مسئولان وزارت نفت توضیحاتی را به طراحان تحقیق و تفحص و همچنین کمیسیون انرژی ارائه داده‌اند و مقرر شده اطلاعات بیشتر و جزئیات خواسته‌شده از سوی نمایندگان در آینده‌ای نزدیک ارائه شود.   
 
سخنگوی کمیسیون انرژی گفت: پس از اتخاذ تصمیم قطعی طراحان تحقیق و تفحص از وزارت نفت کمیسیون انرژی این طرح را به مجلس ارائه می‌دهد.   
 
امیری‌‌خامکانی اظهار داشت: "مسعود میرکاظمی" رئيس کميسيون انرژي از طراحان اصلی این طرح بوده و تخلفات مورد ادعای طراحان در زمان وزارت "رستم قاسمی" صورت گرفته است.   
 
نماینده زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به برگزاري جلسات کمیسیون انرژی با وزرای نفت و نیرو پيش از آغاز از تعطیلات مجلس خاطرنشان کرد:‌ پس از اتمام تعطیلات، نمایندگان جلسات مفصلی را با وزرای نفت و نیرو برگزار خواهند کرد تا برنامه این وزرا با دقت بیشتری در کمیسیون انرژی مورد بررسی قرار گیرد.   

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار