كنسرت پرشور و هيجان "بابك جهانبخش"، در هشتمين سالن از اجراي تابستاني وي در فضايي حيرت‌انگيز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، حاضر در كنسرت "بابك جهانبخش" در برج ميلاد، اين خواننده سرشار از احساس موسيقي پاپ كشورمان، در نوزدهمين شب از شهريور ماه، با تدارك اتفاقاتي غافلگيركننده، طراحي صحنه ويژه و نورپردازي حرفه‌اي، با مخاطبان خود ملاقات كرد. 

آلبوم جديد "بابك جهانبخش" با عنوان "اكسيژن" در بيست و دومين روز از مرداد ماه، منتشر شد و مورد استقبال هواداران اين خواننده جوان قرار گرفت به نحوي كه تمامي بليت‌هاي كنسرت "بابك جهانبخش" در ساعات اوليه، به فروش رسيد و بنا به درخواست طرفداران، كنسرت وي براي دوبار در طي يك ماه تمديد شد و اين خواننده ركوردي بي‌نظير را در روند برگزاري كنسرت‌ در طي يك ماه، در كارنامه خود ثبت كرد. 

صحنه اجراي "بابك جهانبخش"، اين بار به نحوي طراحي شده بود كه در سمت راست صحنه، ماكتي بزرگ از آلبوم "اكسيژن" به همراه سي دي آن، خودنمايي مي‌كرد و به مخاطبان "بابك جهانبخش" نويد اجراي بسياري از قطعه‌هاي اين آلبوم را مي‌داد. 

پس از اينكه اعضاي اركستر در جاي خود مستقر شدند و شروع به نواختن كردند، موسيقي قطعه "اكسيژن" فضاي سالن اجرا را سرشار از شور و انرژي كرد كه پس از گذشت لحظاتي كوتاه از طنين اين موسيقي، "بابك جهانبخش" از پشت ماكت آلبوم "اكسيژن" به روي صحنه قدم گذاشت. 
سطح صحنه اجرا نيز با كفپوشي سفيد رنگ پوشانده شده بود كه نورهاي رنگي روشن شده در زير اين صفحه سفيد، به هيجان موجود در فضا، دامن مي‌زد. 

از ديگر نكاتي كه توجه مخاطب "بابك جهانبخش" را به خود اختصاص مي‌ داد، مي‌توان به قرار گرفتن يك آباژور پايه بلند در كنار پيانو اشاره كرد كه در ايجاد فضايي نوستالوژيك همراه با اجراي قطعه‌هاي خاطره‌انگيز، تأثير بسزايي داشت. 

"جهانبخش" پيش از اجراي يكي از قطعه‌هاي خود، گفت: تصميم دارم قطعه‌اي را اجرا كنم كه 9 سال پيش برايم خاطره‌هاي بسياري ساخت و به نوعي تضمين حضور من در اينجاست. 

وي افزود: اين قطعه به قدري برايم خاطره‌انگيز است كه هيچ وقت از فهرست آهنگ‌هاي اجرايي من براي كنسرت‌هايم، خارج نشد و اين قطعه چيزي نبود جز "چي شده". 

دوازدهمين قطعه از آلبوم پرطرفدار "اكسيژن"، "خونه" نام دارد كه در كنسرت تابستاني "بابك جهانبخش" پيش از اجراي اين اثر، دكوري روي صحنه چيده شد كه  فضاي خانه‌اي قديمي را كه عكس‌هاي مختلف "بابك جهانبخش" ديوارهاي آن را تزئين كرده بود، در ذهن مخاطب ترسيم مي‌كرد. 

طراحي اين صحنه به صورتي بود كه در داخل اين خانه قديمي، "بابك جهانبخش" بر يك صندلي متحرك تكيه مي‌زد و در كنار او، "رضا تاجبخش" همراه با پيانو و "سوگل شيري" به عنوان نوازنده ويلنسل و فردي كه سابقه نوازندگي در اركستر سمفونيك را داشته قاب هنري كنسرت 19 شهريور را تكميل مي‌كردند. 

قطعه "اي دل" از آلبوم "من و بارون" از آن آثار ماندگاري بود كه در كنسرت‌هاي "بابك جهانبخش" بنا به خواست مخاطبان، دست كم دوبار اجرا مي‌شد و اين بار نيز با وجود انتشار آلبوم جديد اين قطعه هنوز هم از محبوبيت زيادي در بين هواداران، برخوردار است. 
براي اجراي قطعه‌‌ي "اي دل" دكوري جديد، صحنه اجرا را مزين كرد كه در اين دكور، قرار گرفتن دو چراغ پايه بلند و يك نيمكت در ميان آنها فضاي يك بوستان را كه سرشار از خاطره‌هاي زنده گذشته است، براي مخاطب يادآوري مي‌كند كه اجراي اين اثر در چنين فضاي نوستالژيكي با تشويق بي‌نظير هواداران روبه‌رو شد. 

"بابك جهانبخش" به اندازه‌اي براي مخاطبان خود ارزش قائل است كه در هر كنسرت، اتفاق‌هاي جديدي را براي آنها رقم مي‌زند كه اتفاق ويژه اين كنسرت، در نظر گرفتن چند دكور براي اجراي قطعه‌هاي مختلف آلبوم "اكسيژن" و آلبوم "من و بارون" بود. 

"جهانبخش" در بخشي ديگر از اين كنسرت‌ با اشاره به اينكه، تمام انرژي خود را از هوادارانش مي‌گيرد، گفت: چند روزي است كه شديدا سرما خورده‌ام ولي با مصرف دارو، سعي كردم در اين كنسرت حضور پيدا كنم زيرا تمام انرژي خود را از هواداراني مي‌گيرم كه هميشه از من حمايت كرده‌اند. 
همچنين براي اجراي قطعه‌ ماندگار "من و بارون" كه در آلبوم پنجم "بابك جهانبخش" علاوه بر اينكه يك بار با صداي اين خواننده ضبط شده بود يك بار هم با همصدايي "رضا صادقي" ضبط شده بود، چترهاي سفيدي كه خاطره شيرين انتشار اين آلبوم در سال گذشته را زنده مي‌كرد روي صحنه قرار گرفت و "بابك جهانبخش" در ميان اين فضاي باراني "من و بارون" را روي صحنه برد و گفت: جاي "رضا صادقي" در اين لحظه و در اين مكان، بسيار خالي است. 

"امير حسين رستمي"، "مهدي رحمتي"، "آرش پاكزاد"، "عليرضا واحدي نيكبخت" و "محسن بنگر" ميهمانان ويژه "بابك جهانبخش" در اين كنسرت بودند. 

"بابك جهانبخش" در هشتمين سانس از كنسرت‌هاي تابستاني خود قطعه‌هاي "اكسيژن"، "دوست دارم"، "اي كاش"، "راز"، "چي شده"، "تاحالا شده"، "يه چيزي ميگي"، "مواظب خودت باش"، "خونه"، "منو نگاه كن"، "روزمرگي"، "اي دل"، "چه حس خوبي"، "بي تو ميميرم"، "من و بارون"، "هذيون" و قطعه "منو نگاه كن" را به طور مجدد و با احساس بي‌نظير خود روي صحنه برد. 

گفتني است؛ كنسرت بزرگ "بابك جهانبخش" در نخستين سري تمديد خود در 18،19،20 شهريور به تهيه كنندگي مؤسسه فرهنگي هنري "اكسير نوين" به مديريت "محمدرضا خانزاده" و با مديريت اجرايي "پدرام اميني" در ميان شور و شوق بالاي مخاطبان در برج ميلاد برگزار شد./ي2
برچسب ها: جهانبخش ، کنسرت ، اکسیژن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی عالی
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
خیلی عالی