وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم اختتامیه شصتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصي و بیست و هفتمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصي گفت: خدمت خالصانه به نیازمندان افتخارآمیزترین بخش از خدمت پزشکان است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی ضمن اعلام حمایت از نخبگان و نفرات برتر آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی از آنان خواست در برابر ناملایمات صبر پیشه کنند.

وزیر بهداشت در این مراسم ضمن تبریک به فارغ التحصیلان و خانواده ها و اساتید آنها خاطرنشان کرد: امروز پس از چند سال تلاش و زحمت و تحمل مشکلات آرامش به شما برمی گردد. اما آرامش امروز مقدمه ای برای فرداهای سخت تر است و باید خود را برای این مسیر پر تلاطم آماده کنید و در برابر ناملایمات و مشکلات صبر پیشه کنید و صبور باشید .

وی افزود: البته وزارت بهداشت نیز درحد و ظیفه و امکان از نخبگان حمایت می کند و وظیفه خود می دانیم که نهایت حمایت را داشته باشیم با این وجود مشکلات وجود دارد .

 وزیر بهداشت افزود: آزمونهای بورد تخصصی و فوق تخصصی مهمترین عرصه آزمایش و ارزیابی دانش و مهارت افراد در کشور است و برترینها در قالب این آزمونها انتخاب شدند. امروز و آینده شما برگزیدگان به آنچه کسب کردید افتخار خواهید کرد. گروهی از شما جذب دانشگاهها شده و سپس به درجه استادی و رتبه های بین المللی دست خواهید یافت . اما آنچه برای شما پس از کسب اقبال عمومی و شهرت برای شما باقی می ماند ، خدمت به مردم مخصوصا نیازمندان است.

 دکتر هاشمی خاطرنشان کرد: افتخارآمیزترین بخش از خدمت شما خدمت به مردم و نیازمندان است که باید خالصانه ارایه شود و هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم و بندگان خدا نیست .

وی در پایان از زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری آزمون، دکتر عین اللهی معاون آموزشی و مجموعه این معاونت دانشگاه  و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی،دکتر ابوالقاسمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مجموعه این دانشگاه و اساتید طراح سوال تقدیر کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار