مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: نرم افزار سخنرانی های حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با موضوع عبادت، نماز و مسجد تولید و توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نصیری نرم افزار سخنرانی های حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با موضوع عبادت، نماز و مسجد با همکاری موسسه ترویج فرهنگ قرآنی و مرکز فرهنگی درس هایی از قرآن تولید و توزیع می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ششمین نرم افزار نرم افزار سخنرانی های حجت الاسلام و المسلمین قرائتی با موضوع عبادت، نماز و مسجد و استفاده از محتوای بیست و دومین اجلاس سراسری نماز تهیه و توزیع خواهد شد.

نصیری با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: 40 برنامه متنی و صوتی مجموعه نرم افزار سخنرانی های حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در 6 عنوان مرتبط با نماز تفسیر تصویری 100 آیه از قرآن با موضوع های مرتبط با نماز 195 برنامه نکته های عبادت نماز و موضوع های دیگر در ارتباط با نماز در این نرم افزار به کار رفته است.

وی با اشاره به اقدامات دیگر ستاد اقامه نماز کشور گفت: نمایش نماهنگ برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، سرویس دهی کتاب خانه و معرفی پایگاه های اینترنتی ویژه نماز از اقدامات دیگر ستاد اقامه نماز کشور است.

نصیری در پایان با اشاره به نحوه ی ارائه خدمات و توزیع این نرم افزار افزود: علاقه مندان به تهیه نرم افزار سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین قرائتی می توانند با شماره تلفن 66946363 با مرکز فرهنگی درس هایی از قرآن تماس حاصل نمایند./ف
برچسب ها: نماز ، قرائتی ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار