"بابك جهانبخش" با برپايي كنسرت هاي متعدد ركورد شكني كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران "بابك جهانبخش" با 12 سانس اجراي زنده ركورد كنسرت هاي تابستاني را شكست در طول تابستان و بخصوص شهريورماه بازار اجراهاي زنده در حوزه پاپ و ديگر حوزه‌هاي موسيقي كشورمان داغ داغ بود و بيشتر خوانندگان محبوب موسيقي پاپ، حداقل به اجراي 2 سانس برنامه پرداختند و بسياري از اين اجرا به تمديد سانس جديد منجر شد. به جز تهران ، اغلب استانهاي كشور عزيزمان پس از ماه مبارك رمضان ميزبان خوانندگان مطرح بوده اند. در اين بين با در نظر گرفتن امار تعداد برگزاري كنسرت، بابك جهانبخش خواننده پرشور و احساس كشورمان با برگزاري 10 سانس در تابستان و 2 سانس در اوايل مهرماه 6 مهر همچنان پرچم دار برگزاري كنسرت است.



گفتني است برگزاري كنسرت هاي اين خواننده مستعد موسيقي پاپ كشورمان را شركت فرهنگي هنري اكسير نوين به مديريت محمدرضا خانزاده به  عهده گرفته است.

لازم به ذكر است برگزاري كنسرت از سوي خوانندگان بزرگ موسيقي پاپ در پايتخت و ساير شهرهاي كشورمان با نهايت تلاش بسيار براي اجراي برنامه هايي خاطره انگيز و به يادماندني ادامه دارد.


اميد است با بهبود شرايط موسيقي پاپ، اجراهاي زنده و فعاليتهاي هنري خوانندگان و هنرمندان به اوج خود رسيده و روزهاي طلايي در انتظار موسيقي كشورمان باشد./ص
برچسب ها: کنسرت ، جهانبخش ، متعدد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار