دبير فدارسيون دو و ميداني گفت: از لحاظ مسائل مالي مشكلي با ملي‌پوشان نداريم ولي نمي‌توانيم با سليقه تمام ملي‌پوشان كنار بياييم.

حسين رشيديان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملي‌پوشان شرايط مناسبي دارند اما برخي از آنها به دنبال شرايط ويژه هستند كه براي رسيدن به آن بايد صبر داشته باشند، برخي مسائل مالي از عهده فدراسيون خارج است و بايد اعتبارات به دو و ميداني تخصيص پيدا كند.

دبير فدراسيون دو و ميداني در ادامه افزود: از طرفي برخي ملي‌پوشان از مشكلات خاص خود صحبت مي‌كنند اما مسئولان فدراسيون نمي‌توانند مطابق با سليقه اين افراد رفتار كنند.

رشيديان درخصوص حضور مربي اختصاصي احسان حدادي، گفت: براي حضور مربي روس احسان حدادي رايزني‌هاي لازم را انجام داده‌ايم اما بودجه لازم بايد به فدراسيون داده شود تا زمان دقيق حضور اين مربي را اعلام كنيم.

دبير فدراسيون دو و ميداني از حضور 11 ملي‌پوش در مسابقات همبستگي كشورهاي اسلامي خبر داد و گفت: رضا قاسمي در 100 و 200 متر، محمد محسن رباني در پرتاب نيزه، احسان حدادي و محمد صميمي در پرتاب ديسك، كيوان قنبرزاده در پرش ارتفا، محمد ارزنده در پرش طول، احمد فرود در 300 متر با مانع، كاوه موسوي در پرتاب چكش، سجاد مرادي در 800 متر، مريم طوسي و ليلا رجبي در دو سرعت و پرتاب وزنه ملي‌پوشان حاضر در اين رقابت‌ها، هستند.

وي ادامه داد: پريسا بهزادي، نايب رييس بانوان، عباس صميمي، مربي پرتاب ديسك، تيمور غياثي، مدير تيم هاي ملي و حسين شايان مسوول كميته پرش‌ها نيز اين تيم را همراهي مي‌كنند.

گفتني است، مسابقات همبستگي كشورهاي اسلامي از 31 شهريور تا 9 مهر ماه به ميزباني اندونزي برگزار مي‌شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار