معاونت عمرانی استانداری تهران گفت: کارگروه ویژه زمین خواری در استانداری تهران برای برخورد با این معضل مهم در پایتخت و شهرهای این استان تشکیل شده است و پرونده ها در این رابطه در جریان هستند.

محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد برخورد با زمین خواران گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در حیطه و حریم شهر در عهده شهرداری و در خارج از شهر وظیفه بخشداری ها و شهرداری هاست که بر اساس اطلاعات شوراهای شهر و شهرداری ها و بخشداری ها که به استان داده شده پرونده های مربوط به ساخت و ساز غیر مجاز در شهر های پایتخت در جریان است و طبق ماده 99احکام این پرونده ها آماده است.

وی ادامه داد: کارگروه ویژه زمین خواری در استانداری تهران برای برخورد با این معضل مهم در پایتخت و شهرهای این استان تشکیل شده است و پرونده ها در این رابطه در جریان هستند و استانداری تهران به طور جدی پیگیر این مشکل است.

معاونت عمرانی استانداری تهران در خاتمه اظهارداشت: با متخلفین برخوردار های قانونی با متخلفین صورت گرفته است و در استانداری مطرح شده است و جلوی این معضل گرفته خواهد شدتا اراضی دولتی را در چارچوبی امن محافظت کنیم.

زمین خواری به عنوان آفتی مخرب بر اراضی دولتی سایه افکنده است و استانداری تهران به عنوان مجری برخورد با اینگونه تخلفات از با سمپاشی قانون آفت زمین خواری را از اراضی دولتی در استان تهران از بین خواهد برد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۸ آبان ۱۳۹۵
سلام در شهر ما شاهرود یک باند پرقدرت زمین خواری هست به کجا باد اطلاع بدیم؟