کارگاه آموزشی یکروزه با موضوع آشنایی با کاربری دوربین های دیجیتال از سوی مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با توجه به لزوم یادگیری کاربری دوربین های جدید عکاسی و نیاز به آشنایی کاربران با منوها و آیتم های مختلف دوربین، این کارگاه آموزشی به مدت 5 ساعت برای هنرمندان وکاربران عکاس برگزار می شود.

این گزارش می افزاید: مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران در راستای اهداف و فعالیت های آموزشی، فرهنگی و هنری خود در نظر دارد، با همكاري جمعي از اساتيد در نیمه دوم سالجاری کارگاه های آموزشی را برگزار نماید.

تنظیم عملکردهای منو و جبران نوردهی، کارکرد منوهای فلاش، جبران نوردهی فلاش، عکاسی با مشاهده زنده تصویر، Af mode Grid display ، تمیزکردن اتوماتیک حس گر، اطلاعات حذف غبار، بهینه ساز اتوماتیک روشنایی، کنترل های شخصی، حالت های اتوفوکوس، جلوه های تصویری، وایت بالانس، فواصل نوار سطح نوردهی و فواصل نوار تنظیم حساسیت از سرفصل های این کارگاه آموزشی است.

اين کارگاه به گونه اي طراحي شده است كه هنرجوي علاقمند مي تواند در صورت نیاز به آموزش بیشتر در مقطع تكميلي با حجم قابل توجهي از اطلاعات عکاسی آشنا شود.

این کارگاه آموزشی روز پنجشنبه4 مهرماه از ساعت 14 الی 19 و با حضور مهدی نصرتی در استودیو فرهنگ فیلم تهران برگزار می شود.

گفتنی است پیش از این، مرکزآموزش فرهنگ فیلم تهران کارگاه های عکاسی پرتره، پست مدرنیسم، HDR، عکاسی مطبوعات، رویکردهای نو در عکاسی معاصر، خلاقیت در عکاسی و نورپردازی را در حوزه عکاسی برگزار کرده است.

گفتني است؛ علاقه‌مندان برای ثبت نام و اطلاعات این کارگاه به سایت www.farhangfilm.ir و یا با شماره 6-88665525 تماس حاصل فرمایید. /ص
 
 
    
 

برچسب ها: دوربین ، عکاسی ، دیجیتال ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار