وزیر بهداشت گفت: پیشگیری را در سرلوحه خود قرار دادم و فکر می کنم که باید این موضوع در راس کار معاون بهداشتی قرار گیرد تا بتواند موفق عمل کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ دکتر حسن قاضی زاده هاشمی  وزیر بهداشت امروز 25 شهریور ماه در مراسم تکریم و معارفه معاون بهداشتی وزارت بهداشت گفت: دولت و رهبر به بحث سلامت حساس هستند من در این جلسه اگر بخواهم از دکتر سیاری تعریف کنم به این معنا است که از انتخاب خود تعریف کرده ام چرا که ایشان فردی فداکار دانشمند و دردمند نسبت به مشکلات جامعه است.

وی ادامه داد:  ایشان باید در دوره کاری خود با گرفتن این مسئولیت بزرگ تعریف درستی از نظام سلامت کنند و بدون هیچ گونه آرمان گرایی در این حوزه فعالیت کنند.

هاشمی اظهار داشت: ما نباید زمان را از دست بدهیم بلکه باید با مطالعه دقیق بتوانیم مشکلات را بررسی و برای حل آنها برنامه ریزی کنیم در واقع  باید ساختار نظام قبلی بهداشتی را از غبار رویی پاک کنیم و به سمت نظام بهداشتی درستی حرکت کنیم.

وی افزود: باید توجه داشت که منابع کشور را از دست ندهیم در واقع منابع ما بسیار محدود است و برای خرج کردن یک ریال آن هم باید دلیل داشته باشیم باید توجه داشت که این مسیر به تغییرات نیازمند است و اگر تغییرات صورت نگیرد و در این جاده تاریک با سرعت غیر قابل توصیف حرکت کنیم  جز نابودی چیز دیگر نخواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه باید به بحث پیشگیری توجه کنیم اظهار  کرد: زمانیکه من برنامه هایم را به مجلس دادم پیشگیری را در سرلوحه خود قرار دادم الان هم فکر می کنم که باید این موضوع  در راس کار معاون بهداشتی قرار گیرد تا بتواند موفق عمل کند.

وزیر بهداشت تصریح کرد:  انتصاباتی که در وزارت بهداشت در حال انجام آن هستیم در جهت  عملیاتی کردن این اهداف است ما در این مجموعه ای که هستیم باید دست به دست هم بدهیم  تا آنطور که شایسته است برای مردم تصمیم گیری کنیم در واقع سر خط های خود را به درستی  تعیین کنیم .

وی خاطر نشان کرد:  افرادی را انتخاب خواهیم کرد که توانمند باشند و بتوانند از توانمندی های خود حداکثر استفاده را کنند.

 
برچسب ها: وزیربهداشت ، سلامت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار