تنش هاي اين روزهاي جوامع عربي و به ويژه كشورهاي قاره آفريقا موضوع بحث اكثر برنامه هاي سياسي اجتماعي شبكه هاي تلويزيوني است. مجله آفريقا " نيز به تحولات كشورهاي آفريقايي مي پردازد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ برنامه زنده "مجله آفريقا " هر هفته از سيماي فرانسوي شبكه سحر به تهيه كنندگي جليل مقدادي به روي آنتن مي رود. تهيه كننده اين برنامه گفت: اين برنامه در اين قسمت به تمديد حالت فوق العاده در مصر خواهد پرداخت .

مقدادي در ادامه افزود: يكي ديگر از مسائلي كه در اين برنامه به آن مي پردازيم ، تنش‌هاي داخلي ميان دولت ليبي و گروه‌هاي مسلح و مشكل تاسيسات نفتي اين كشور است كه در گفت و گو با كارشناس اين برنامه كوروش فخر طاولي در خلال بخش هاي مختلفي به بحث گذاشته مي شود. در اين برنامه احمد نخستين به عنوان مجري، گفت و گو با كارشناس را به عهده دارد و مهشيد حاجي ستوده دستيار تهيه كننده و فريد ارس خاني به عنوان تدوينگر با مقدادي همكاري مي كنند.

برنامه" مجله آفريقا " سه شنبه 26 شهريور از ساعت 11:25 به وقت تهران به مدت 30 دقيقه از سيماي فرانسوي شبكه بين المللي سحر براي مخاطبان برنامه هاي سياسي به روي آنتن خواهد رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار