مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اعلام آمادگي کاندیداهای دادستانی دیوان محاسبات/ گزینه نهایی هفته آینده به صحن معرفی می‌شود،‌جزئیات قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی برای سال 92-93 ابلاغ شد ، نامه‌ای مخدوش که پایه‌های عزل دانشجو را بنا کرد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توطئه دشمنان در سوریه به شکست انجامید/ ایجاد توازن وحشت بین ایران و آمریکا

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/25/1537115_942.jpg

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه آمریکا هرگز نتوانسته تهدید نظامی را علیه ایران حتی بر زبان بیاورد، گفت: این همان توازن وحشت و خطر است که چند سالی در سپاه مطرح بوده و این قدرت در مجموعه نیروهای انقلاب در ابعاد مختلف دفاعی و امنیتی به وجود آمده است.

يک هفته قبل از حمله شيميايي تروريست‌ها به غوطه شرقي، در ترکيه چه اتفاقي افتاد؟

با گذر زمان ابعاد تازه‌ای از حملات شیمیایی سوریه مشخص می‌شود. اسناد مورد استناد مقامات آمریکا مبنی بر اینکه حملات شیمیایی توسط حکومت اسد صورت گرفته اطلاعات مخدوش و جعلی است که دوستان صهیونیستی در اختیار آنان قرار داده است.

مشي مشترک اعتدالگرايان با اصلاح طلبان در انتخابات مجلس
 عضو حزب مردم‌سالاری درباره همکاری میان اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان برای ورود به فعالیت‌های انتخاباتی گفت: قطعا اصلاح‌طلبان به عنوان یک جریان سیاسی موجود در کشور مشارکت جدی را در انتخابات بعدی خواهند داشت.

نامه‌ای مخدوش که پایه‌های عزل دانشجو را بنا کرد
يك عضو كميته تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد گفت: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی هنوز به سرانجام نرسیده است، پس ما نمی‌توانیم بگوییم که عزل "دانشجو" به خاطر تحقیق و تفحص صورت گرفته است و چنین تصمیمی از سوی کسانی است که برای علم، فرهنگ، آموزش‌ و پرورش کشورمان خواب‌ دیده‌اند.

پيگيري شكايت آيت‌الله هاشمي از "حميد رسايي"
وكيل خانواده هاشمي گفت: شكايت آيت‌الله هاشمي از حميد رسايي در دادگاه ويژه روحانيت پيگيري خواهد شد.

جشن ميلاد حضرت امام رضا(ع) در کاخ دادگستري برگزار شد

 جشن ميلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) به همت پايگاه مقاومت بسيج امام علي(ع) و با حضور مسئولان ، قضات و كاركنان كاخ دادگستري در محل سالن اجتماعات برگزار شد.

نشست "ماجرای پنج کوبایی، تهاجمات ایالات متحده علیه کوبا" آغاز می‌شود
جلسه‌ای تحت عنوان "ماجرای پنج کوبایی، تهاجمات ایالات متحده علیه کوبا" بعد از ظهر امروز(25 شهریور ماه) در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اعلام آمادگي کاندیداهای دادستانی دیوان محاسبات/ گزینه نهایی هفته آینده به صحن معرفی می‌شود
 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از اعلام آمادگي متقاضيان تصدي دادستاني ديوان محاسبات به کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات خبر داد و گفت : احتمالاً گزينه نهايي براي اخذ راي اعتماد از وکلاي ملت تا پايان هفته آتي به صحن علني مجلس معرفي خواهد شد.

جزئیات قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی برای سال 92-93 ابلاغ شد

هیئت وزیران با هدف حمایت از تولید محصولات اساسی کشاورزی، ایجاد تعادل در نظام تولید، به حداقل رساندن ضایعات محصولات، جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان و حذف پدیده واسطه گری، نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی(زراعی) برای سال 92 - 1393 را تعیین کرد.

سپاه در برابر تهدیدات آمریکا به وظیفه خود عمل خواهد کرد

 فرمانده کل سپاه با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه سوریه گفت: اگر آمریکا حرکت نظامی انجام دهد با مشکلات عدیده‌ای روبه رو خواهد شد و در این شرایط سپاه هم به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار