رئیس پلیس تهران گفت: با اجرای طرح مقابله با کیف قاپی، زورگیری و حمل سلاح سرد 94 متهم در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند و 6 باند نیز شناسایی و منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران، سردار حسین ساجدی نیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح برخورد با کیف قاپی، زورگیری و حمل سلاح سرد در 48 ساعت گذشته در پایتخت به اجرا در آمد و ماموران موفق شدند 35 زورگیر و کیف قاپ را که در شش باند فعال بودند شناسایی و دستگیر کنند.
 
وی ادامه داد: امروز نیز با اجرای طرح برخورد با حاملان سلاح سرد 57 نفر که حامل قمه، چاقو، داس و سایر انواع سلاح سرد بودند شناسایی و دستگیر شده و بازجویی از آنها ادامه دارد.
 
به گفته وی تا کنون 200 نفر از مالباختگان که تعدادی از آنها توسط این متهمان مجروح شده بودند شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه داد.
 
رئیس پلیس تهران با بیان اینکه 30 نفر از متهمان دستگیر شده از اتباع افغانستان هستند تاکید کرد: این افراد در شهرک های اطراف تهران ساکن بودند و با پرسه زدن در سطح شهر اقدام به زورگیری و کیف قاپی می کردند، اموال مسروقه در خانه های این افراد شناسایی و کشف شد. تا کنون 4 نفر از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی شدند.
 
وی افزود: این افراد در شمال شهر، شمیرانات، مناطق مرکزی و شهرری مرتکب جرم می شدند ضمن اینکه در جریان دستگیری این متهمان ماموران مجبور به استفاده از سلاح شدند و چند نفر از متهمان نیز در درگیری مسلحانه با پلیس مجروح شدند.
 
ساجدی نیا از اجرای طرح برخورد با سلاح سرد صبح امروز در پایتخت خبر داد و افزود: ماموران پلیس پیشگیری با ایجاد بازرسی های متعدد در سطح شهر طرح برخورد با حاملان سلاح سرد را اجرا می کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار