سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیات گفت: دانشجو به نسبت حضور 30 ساله جاسبی؛ رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی مدیر تازه‌نفسی است که باید به وی فرصت ارائه برنامه‌ها داده شود.

"عبدالوحید فیاضی" نماینده مردم نور و محمودآباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برخی تلاش‌ها برای عزل "فرهاد دانشجو" اظهار داشت: دانشجو نسبت به حضور 30 ساله جاسبی؛ رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی مدیر تازه‌نفسی است که باید به وی فرصت ارائه برنامه‌ها داده شود.  
 
وی در ادامه افزود: نمی‌توان سابقه مدیریتی دانشجو را در نهادی همچون دانشگاه آزاد با فردی که مدت زمانی طولانی در این دانشگاه  مدیریت نموده مقایسه کرد.  
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به توافق هیات امنای دانشگاه آزاد برای عزل فرهاد دانشجو تصریح کرد: این رفتار بیشتر سیاسی است و با توجه به اینکه در ابتدای سال تحصیلی جدید قرار داریم، عزل وی به مصلحت نبوده و باید مانع این امر شد.  
 
فیاضی ادامه داد:‌ اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به این مسئله حساس بوده و در راستای حل آن به دنبال راهکاری اساسی هستند.  
 
نماینده مردم نور و محمودآباد در پایان خاطرنشان کرد: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی که بیشترین زمان آن مربوط به مدیریت جاسبی بوده  و اندک‌زمانی نیز مربوط به ریاست فرهاد دانشجو است و وی مستندات، اطلاعات و امکانات لازم را براساس قانون در اختیار کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد قرار داده و این امر منجر به پیشرفت در این تحقیق شده است. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: فیاضی ، نماینده ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار