در پایان مرحله دوم جام ملتهای بسکتبال اروپا هشت تیم نهایی مشخص شدند. تیم اسپانیا به عنوان آخرین تیم به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان دور دوم جام ملتهای بسکتبال اروپا، چهار تیم کرواسی، اسلوونی، ایتالیا و اسپانیا از گروه ای مسابقات و تیمهای صربستان، لیتوانی، فرانسه و اوکراین از گروه اف به دور یک چهارم نهایی صعود کردند. 

در روز پایانی این مرحله تیم اسپانیا با وجود شکست 86 بر 81 مقابل ایتالیا به عنوان آخرین تیم به جمع هشت تیم نهایی صعود کرد. ایتالیا با وجود عقب بودن با 15 امتیاز، نتیجه را جبران کرده و برنده این دیدار شد. 

تیمهای کرواسی و یونان دو بار با هم مساوی شدند و در نهایت کرواسی بازی را با برد تمام کرد تا تیم یونان موفق به صعود نشود. دو تیم ابتدا با نتیجه 70-70 مساوی شدند. در وقت اضافه اول هم 77- 77 بازی مساوی شد و در نهایت کرواسی با نتیجه 92 بر 88 در وقت اضافه دوم بازی را برد.

تیم اسلوونی میزبان مسابقات هم با نتیجه 92 بر 76 از فنلاند باخت هر چند به دور بعد صعود کرد. 

با این نتایج تیمهای اسپانیا با صربستان و اسلوونی با فرانسه فردا در دور یک چهارم با هم روبرو می شوند و تیمهای لیتوانی با ایتالیا و کرواسی با اوکراین هم روز پنجشنبه 28 شهریور با هم مسابقه می دهند. /آق
برچسب ها: بسکتبال ، اروپا ، اسلوونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار