به منظور بررسی راه هاي توسعه همكاري رسانه اي و برنامه سازی، نشست مشترک مسئولین بسیج صداوسیما و مرکز سیمافیلم برگزار شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج رسانه ملی، علی اصغر جعفری مشاور رئیس سازمان و رئیس بسیج صدا وسیما در این نشست، خاطرنشان کرد: بسیج سازمان صداوسیما یک بسیج تخصصی در حوزه رسانه است که ماموریت سازمانی آن براساس ماموریت ها و افق رسانه ملی تعریف شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای بسیج در تولیدات رسانه ای و حوزه برنامه سازی،ادامه داد: هم اکنون چندین سریال الف در دستور کار بسیج رسانه ملی قرار گرفته که بخشیاز آنها در مرحلهنگارش و بخشی در مرحلهپیش تولید و برخی دیگر نیز درمرحله تولیدقرار دارند. از جمله این کارها می توان به سریال نوشداروکه کار مشترک مرکز بسیج و شبکه یک سیما است و هم اکنون از این شبکه در حال پخش است، اشاره کرد.

جعفری با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های ارزشمندی که در مرکز سیما فیلم وجود دارد همکاری مرکز بسیج با سیما فیلم را موجب هم افزایی و تعامل سازنده در راستای اهداف و ماموریت های سازمان صدا وسیما عنوان کرد.

محمدرضا معصوم زادگان، رئیس مرکزسیمافیلم نیز در این نشست گفت: اولویت سیما فیلم در دوره جدید مدیریتی فرهنگ سازی در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است لذا براساس این ماموریت، بیش از پیش ظرفیت برای برنامه سازی مشترک با بسیج صداوسیما به وجود آمده است.
وی ابراز امیدواری کرد این همکاری مشترک روند پرشتاب تری را به فعالیت های سیما فیلم به ثمر آورد.
شایان ذکر است تولید برنامه هایی با محوریت شهدای شاخص دفاع مقدس، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گروه های تخصصی تاثیرگذار در جنگ تحمیلی از جمله نیروی هوایی و گروه غواصان، شهدای هسته ای، حوزه جنگ نرم، تسخیر لانه جاسوسی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و... مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در پایانمقرر شد توافق نامه ای برای انجام فعالیت های مشترک بین بسیج رسانه ملی و مرکز سیمافیلممبادله شود./ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار