مربی ایتالیایی واترپلوی کشور گفت: در ماه گذشته تمرینات خوبی داشتیم در مسابقات آسیایی همه حریفان پر قدرت هستند و اگر فکرشان قوی باشد نتیجه ی خوبی می گیرم حتی بدون بازی های تدارکاتی است.

 مالارا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مورد آخرین  وضعیت واترپلو ایران گفت:  تمرینات خیلی خوبی در ماه گذشته داشتیم و درچند روزی که وقت داریم به انجام کارهای تکنیکی و تاکتیکی می پردازیم تیم برای کاپ آسیا خوب اما یک سری بازی تدارکاتی احتیاج داریم و بازی رسمی موجب پیشرفت می شود چه داخل ایران باشد این بازی ها و چه خارج از ایران به این بازی ها احتیاج داریم و تمام برنامه ریزی ما به خاطر این است که در مسابقات و بازی های تدارکاتی بهترین نتیجه را داشته باشیم.

 وی درمورد انجام بازی های تدارکاتی ادامه داد: با توجه به شرایط کار ساده ی نیست و آقای رضوانی هم این شرایط را درک می کنند اما برای بعد ما صحبت کردیم و قرار شده آقای رضوانی هم با کمیته ی المپیک صحبت کننده و بازی هایی داشته باشیم اما با توجه به  شرایط این انتظار کمی سخت است.

انجام بازی های تدارکاتی

 در مورد حریفان پر قدرت تیم ایران گفت:  تمام تیم ها قوی هستند و هیچ تیم ضعیی نداریم بازیکنان من باید با فکرشان بازی کنندو اگر فکرشان قوی باشد ما نتیجه خوبی می گیریم

وی در پایان گفت:  هم به تیم خودم اعتقاد دارم و هم به خودم پس من و تیمم از هیچ چیزی نمی ترسیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار