سنندج/

شهر قروه رنگ و بوي رضوي گرفت

ورود خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) و حاملان پرچم متبرك حرم آن امام به شهر قروه، به اين شهر رنگ و بوي معنوي و رضوي بخشيده است.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبر نگاران  ،خادمان حرم امام رضا(ع) و حاملان پرچم متبرك آن حرم، با عيادت از بيماران، ديدار با زندانيان، خانواده شهداء و مردم قروه حال و هواي شهر قروه را تغيير دادند. با ورود خادمان حرم مطهر رضوي به قروه، اين شهر در سايه پرچم امام مهرباني ها، رنگ و بوي رضوي گرفت. عاشقان و مريدان امام رضا (ع) همزمان با ورود پرچم به قروه براي استقبال از خادمان امام رضا (ع) به ناحيه مقاومت بسيج سپاه قروه آمدند و تا مسجد جامع شهر، اين كاروان را همراهي كردند تا از راهي دور ارادت خود را به هشتمين امام شيعيان جهان ابراز كنند.
خادم حرم امام رضا و مسوول كاروان آستان قدس رضوي گفت: سايه ولايت يك لطف الهي براي مسلمانان است و اميد است بتوان با انجام چنين سفرهاي معنوي، اهداف برنامه هايي را كه در راستاي پراكنده كردن عطر رضوي در شهرهاي مختلف است، به انجام برسانيم.
به گفته وي جشن زير سايه خورشيد در سال ۸۷ با هشت استان كشور آغاز شد كه در ششمين سال متوالي به ۲۲ استان و شش كشور خارجي در سال ۹۲ رسيده است.
وي در حاشيه مراسم جشن ملي و معنوي زير سايه خورشيد در قروه با بيان اينكه استقبال مردم اين شهرستان بي نظير بود گفت: استقبال مردم از خادمان بسيار پرشور و خالصانه بود كه نشان دهنده ارادت آنها به اهل بيت (ع) و امام رضا (ع) است./س
برچسب ها: حرم ، کاروان ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.