رودهن/

در زیر ساخت‏ های فرهنگی در شهرستان پردیس در فقر به ‏سر می ‏بریم

امام جمعه رودهن و پردیس گفت: در زیرساخت ‏های فرهنگی در شهرستان پردیس در فقر به ‏سر می ‏بریم؛ تلاش‏ هایی توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهرداری‏ ها و مسئولان صورت گرفته اما نسبت به رشد جمعیت بسیار کم است.

حجت ‏الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در شهرستان پردیس مشکلات کمبود شدید مسجد و حوزه علمیه قابل توجه است.

وی ادامه داد: برای حوزه علمیه خواهران و برادران پردیس مجوز اخذ شده است ولی برای تأمین محل احداث هنوز هم مشکل داریم، به موازات پیشرفت‏ های عمرانی و خدماتی باید به بخش فرهنگی نیز توجه ویژه کرد.

توسلی اعتماد مسئولان و ابقای لاله در سمت شهرداری پردیس را امانت الهی دانست و افزود: در شرق استان تهران یکی از زیباترین و محوری ‏ترین شهرها، پردیس است.

امام جمعه رودهن و پردیس افزود: در آینده و با تمام برنامه ‏ریزی ‏های صورت گرفته، پردیس در افق 1404 به عنوان یک شهر کاملاً پیشرفته، پرجمعیت و دارای ظرفیت‏ های قوی مطرح خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر تمام زیر ساخت‏ ها و شرایط در این زمان فراهم نشود، در سال ‌های آینده کمبودهای فراوانی را خواهیم داشت.

توسلی اضافه کرد: در آینده اگر تراکم جمعیت در پردیس بیشتر شد و خدمات متناسب پیشرفت نکرد، ممکن است هر کدام دیگری را مقصر بدانیم.

امام جمعه رودهن و پردیس افزود: اگر این مشکلات پیش‏ بینی نشود، مردم، شهروندان و در نتیجه کشور متضرر خواهد شد./س


برچسب ها: زیر ساخت ، فقر ، فرهنگی ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.