نهاد مبارزه با احساسات ضد صهیونیستی ADL به تلاش خود برای وادار کردن سایت یوتیوب به منظور قطع پخش زنده شبکه اسپانیایی زبان ایران (هیسپان تی وی ) اعتراف کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه پرس تی وی، این نهاد صهیونیستی در مقاله ای که در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد ، شبکه هیسپان تی وی را بازوی اطلاع رسانی ضد صهیونیستی ایران در آمریکای لاتین خوانده و نسبت به نفوذ و گسترش آن در این منطقه هشدار داده است .
بر اساس این گزارش، ADL شبکه های پرس تی وی و هیسپان تی وی را به تلاش برای خنثی کردن تحریم های رسانه ای غرب از طریق پخش برنامه های زنده روی یوتیوب متهم کرده و خواستار قطع پخش آنها از این پایگاه اینترنتی شده است .
مسئولین این نهاد همچنین یک روز پس از آغاز پخش زنده پرس تی وی در یوتیوب در پایگاه اینترنتی خود اعلام کردند با مدیران این شبکه اشتراک گذاری ویدئو تماس گرفته و خواستار قطع پخش زنده پرس تی وی شده اند.
از ماه ژوئیه تاکنون پایگاه یوتیوب چهار مرتبه حساب دسترسی شبکه پرس تی وی را مسدود کرده و هربار گروه یوتیوب تحریریه شبکه پرس تی وی با ایجاد صفحه جدید با آن مقابله کرده است .
شبکه های هیسپان تی وی و پرس تی وی مخاطبان زیادی در دنیا دارد؛ به همین سبب از ژانویه سال گذشته چند کشور اروپایی از جمله انگلیس ، فرانسه ، آلمان ، اسپانیا و همچنین آمریکا با فشار لابی های صهیونیستی محدودیت های گسترده ای برای پخش برنامه های این دو شبکه ایجاد کرده اند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار