رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی با بیان اینکه هزینه درمان در این بیمارستان برمبنای قانونی است، گفت:‌ با تمام بیمه‌ها در بخش هسته‌ای و دیگر بخش‌ها قرارداد منعقد شده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سعید عبدالحسینی در آئین افتتاح فاز دو بیمارستان فوق تخصصی رضوی و بزرگترین مرکز هسته‌ای کشور اظهار کرد: فاز دو بیمارستان فوق تخصصی رضوی و همچنین سیستم هسته‌ای پروژه‌ای مهمی در منطقه بوده که در بالاترین سطح استاندارد و قابل رقابت با بهترین‌های جهان افتتاح می‌شود.

وی افزود: فاز یک بیمارستان رضوی با نظر تولیت آستان قدس رضوی برنامه‌ریزی شد و در اواخر بهمن 84 افتتاح فاز یک را شاهد بودیم.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون بالغ بر 20 هزار ساعت آموزش و در زمینه پژوهش در حوزه سلول‌های بنیادی فعالیتی چشمگیر داشتیم.

عبدالحسینی با اشاره به 150 مقاله فنی ثبت شده در ژورنال های دنیا از سوی بیمارستان رضوی تاکید کرد: در کنار این مقالات، کنگره‌های علمی بسیاری نیز داشته‌ایم و افتخار داریم که تاکنون 70 کنگره بزرگ علمی که بیشتر آن‌ها هم بین‌المللی و جهانی بوده، در این بیمارستان برگزار شده است.

به گفته وی نشست سالانه فوق تخصصی قلب یکی از افتخارات این بیمارستان بوده و این توفیقات در سایه امام هشتم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری امکان‌پذیر شده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی گفت: باید منویات مقام معظم رهبری به‌ویژه عبارتی که گفتند، کاری کنید بیمار دردی جز بیماری خود را نداشته باشند، را سرلوحه کار قرار دهیم، همچنان که امروز در این بیمارستان تکریم بیماران و برخورد به بهترین شکل انجام می شود.

وی اظهار کرد: یکی از کاستی‌های کشور طب هسته‌ای بود که در این زمینه مطالب به تولیت آستان قدس رضوی داده شد و وی نیز استقبال کرده و راه‌اندازی این مجموعه را در دستور کار قرار دادند.

عبدالحسینی گفت: امروز شاهد افتتاح فاز دو این بیمارستان و سیستم هسته‌ای پزشکی هستیم که با 8 هزار متر مربع ساختمان، بیش از 4 هزار اسکلت فلزی و 17 هزار تن بتن‌ریزی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه طبقه همکف این فاز شامل کتابخانه مجهز بوده و کل مجموعه در 6 طبقه ساخته شده است،گفت: 4 هزار متر مربع به پزشکی هسته‌ای اختصاص داده شده که 2 هزار متر آن برای درمان و 2 هزار متر برای تشخصیص تعبیه شده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی اظهار کرد:‌ در طبقه اول این بیمارستان 7 اتاق عمل فوق‌ پیشرفته و تجهیز شده قرار دارد که در آن‌ها می‌توان با تمام جهان به صورت ویدئو کنفرانس ارتباط برقرار شود.

وی با اشاره به راه‌اندزای سیستم رباتیک بخش هسته‌ای بیمارستان گفت: زیرساخت‌های این سیستم نیز آماده بوده و در آینده‌ای نزدیک به راه می‌افتد.

به گفته عبدالحسینی 18 واحد آپارتمانی ویژه برای توسعه توریست‌درمانی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 200 تخت در سطح‌های مختلف ایجاد شده و نکته مهم این است که تمام بیماران با هرگونه امکان مالی می‌تـوانند در این بیمارستان درمان شوند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی تاکید کرد: با تمام بیمه‌ها قرارداد بسته‌ایم و هزینه‌ها برابر با هزینه‌های قانونی کشور بوده و اختلاف هزینه فقط در هتلینگ است.

به گفته عبدالحسینی مدیریت توانمند اسلامی و انسان‌های خودباور اسلامی سبب چنین توفیقاتی می‌شود./س

برچسب ها: رئیس ، بیمارستان ، فوق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.