معاون دبیرکل حزب بعث سوریه با دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین فرماندهی کل دیدار کرد و اوضاع سوریه و فلسطین را با وی مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ؛  تحولات کنونی سوریه و فلسطین و منطقه از جمله مهمترین موضوعات دیدار "هلال هلال" با "احمد جبریل" بود.

در این دیدار بر راه های تقویت تحرکات مبارزاتی احزاب و نیروهای ملی و قومی و به طور کلی همه احزاب برای مقابله با اقدامات تروریستی و تجاوزات علیه سوریه که همه اعراب را هدف قرار داده است تاکید شد.

"جبریل" به خبرنگاران گفت: درباره راه های مقابله با این توطئه بزرگ به رهبری آمریکا و اشرار جهان و متحدان آنها در این منطقه، گفتگو کردیم. ایمان داریم که نسل ما هیچ راهی جز پیروزی ندارد و هیچ راه دیگری جز پیروزی یا شهادت وجود ندارد. اطمینان داریم که این امت پیروز خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است: طرفین بر ادامه ارتباط و تماس بین گروه های مختلف به خصوص گروه هایی که به صورت مستقیم درگیر مبارزه هستند تاکید کردند. از سوی دیگر معاون دبیرکل حزب بعث به همراه دبیرکل شاخه این حزب در دمشق به همراه فرماندار این شهر دیروز از محله التضامن در دمشق و ورودی محله الیرموک دیدن کردند و از اوضاع اهالی این مناطق اطمینان حاصل کردند.

"هلال هلال" در دیدار با اهالی این محله ها تاکید کرد همانگونه که تروریست ها از این مناطق رانده شدند از بقیه خاک سوریه نیز رانده خواهند شد تا امنیت و ثبات در همه جا برقرار شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار