31 شهریورماه روز آغاز هفته دفاع مقدس است، که ما به مناسبت این هفته بسته‌ای ویژه را برای شما کاربران سایت باشگاه خبرنگاران آماده کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در تحریریه دریچه تصمیم گرفتیم برای زنده کردن یاد آن دوران بسته نرم افزاری، تصاویر زمینه و بازی های ایرانی را برای این هفته آماده کنیم.


1- پوسترهای زیبا از دفاع مقدس

این تصاویر زمینه شامل عکس هایی از رشادت ها، فتح ها و شهادت های رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس است، تمامی تصاویر دارای کیفیت بسیار عالی هستند و می توانید از آن ها در صفحه نمایش رایانه تان استفاده کنید.





فرمت تصاویر: jpg
حجم تصاویر: 6.2 مگابایت


2- نرم افزار "دریچه شهادت" برای اندروید
نرم افزار دریچه ی شهادت حاصل تلاش بسیجیان، برنامه نویس استان لرستان است، که زندگی نامه ی 9 تن از سرداران بزرگ استان لرستان را در خود جای داده است.

 





حجم نرم افزار: 5.7 مگابایت


3- نرم افزار خاطرات جنگ برای اندروید

نرم افزار خاطرات جنگ به وسیله ی یکی از برنامه نویسان گمنامکشورمان تهیه شده است و در آن زندگی نامه ی سردارانیبزرگ مانند: شهید آوینی، شهید کاظمی، شهید چمران، شهید بابایی و ... گنجانده شده است. 

 




حجم نرم افزار: 2.1 مگابایت





برچسب ها: دریچه ، دفاع ، مقدس ، هفته ، مناسبت ، جنگ ، بسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۲
رزمندگان عزیزمادردوران دفاع مقدس بیشک بهترین ومخلص ترین بندگان خداوند بودند انهاملائکه خداونددرقالب انسانی بودند وفرمانده واقعی خودراخداوند قادر میدانستند مردان آسمانی که دردوجبهه میجنگیدن جهادبانفس وجهادبادشمن کافربعثی : یادشان بخیر راهشان پررهروباد
Iran (Islamic Republic of)
amir007
۱۷:۰۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۲
شیره... .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۲
خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۴:۵۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
پس جاوا چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
واقعا راست میگی جاوا آدم نیست
آخرین اخبار