دقايقي پيش راديو اينترنتي دفاع مقدس با حضور محمد حسين صوفي معاون صداي جمهوري اسلامي ايران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران حاضر در استوديو شماره يك ساختمان شهداي راديو دقايقي پيش سايت اينترنتي دفاع مقدس با حضور محمد حسين صوفي معاون صدا افتتاح شد و در ادامه اين مراسم ايينانلو مجري اين مراسم با اشاره به بهترين شبكه هاي راديويي افزود: در خصوص برنامه هاي پخش شده درماه مبارك رمضان و عيد سعيد فطر امروز بهترين شبكه هاي راديويي و گويندگان، تهيه كنندگان در حضور معاون صدا معرفي مي شوند. 

 
بنابر اين گزارش شبكه راديويي جوان مقام نخست را كسب كرد كه در اين مراسم از احمد پور مدير اين شبكه راديويي تقدير شد و به دنبال آن شيخ محمدي مدير شبكه راديويي ايران مقام دوم و حجت الاسلام والمسلمين لطفي نياسر مدير شبكه راديويي معارف مقام سوم را كسب كردند.  
 
در ادامه اين مراسم در برنامه هاي روتين پخش شده از شبكه هاي متفاوت راديويي ، شبكه راديويي دانش با برنامه مشرق جان، به تهيه كنندگي و سر دبيري آتي جان افشار مقام اول را بدست آورند و در ادامه شمسي فضل اللهي و امير نوري به عنوان بهترين گوينده به ترتيب از شبكه هاي جهاني صداي آشنا و نيز شبكه راديويي كتاب برگزيده و تقدير شدند.  
 
بنابر اين گزارش در برنامه هاي روتين ناهيد گودرزي از شبكه جهاني صداي آشنا به عنوان بهترين سر دبير و تهيه كننده و شهرام زين العابدين به عنوان بهترين سردبير برنامه صبح و زندگي راديو سلامت، اكبر كتابدار كارشناس برنامه ماه نو از راديو ايران و علي اكبر طاهري بهترين صدابردار برنامه صبح و زندگي راديو سلامت انتخاب و برگزيده شدند.  
 
در ادامه اين مراسم فاطمه آل عباس به عنوان گوينده برتر برنامه خانه و خانواده راديو ايران نيز برگزيده و تقدير شدند.  
 
بنابر اين گزارش محمد حسين صوفي معاون صدا از توليدات شبكه هاي متفاوت راديويي از جمله معارف رونمايي كردند و از سايت اينترنتي دفاع مقدس را با حضور مديران و عوامل برنامه ساز شبكه هاي راديويي افتتاح كردند.  
 
در پايان اين مراسم از ميهمانان حاضر تقدير و پذيرايي به عمل آمد.
برچسب ها: ن ، ن ، م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.