"راديو 2" به زودي براي سه شبكه برتر راديويي راه‌اندازي مي‌شود.

"محمدحسين صوفي" معاون صدا در خصوص افتتاح راديو اينترنتي دفاع مقدس در گتفگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: دفاع مقدس يك حق بزرگي بر گردن راديو دارد و راديو هم براي تبيين ارزش‌هاي "دفاع مقدس" و براي تبليغ حماسه، ايثار و شهادت و نيز براي انعكاس اقدامات و فعاليت‌ها و عملكرد رزمندگان در اين ايام، فعاليت‌هاي زيادي انجام داده است.


وي افزود: به تعبيري انس و الفت ويژه‌اي بين موضوع دفاع مقدس و راديو نيز وجود دارد. براين اساس ما در شبكه‌ هاي گوناگون برنامه‌هاي متعدد و متنوعي را درحوزه دفاع مقدس برنامه‌ريزي كرديم.

صوفي اظهار داشت: با راه‌اندازي موفق راديو اينترنتي ايران صدا و با توجه به علاقه و گرايشي كه اقشار مختلف مردم به ويژه جوانان به استفاده از فضاي اينترنت دارند، ما را مصمم به راه‌اندازي راديو اينترنتي دفاع مقدس با نام "حماسه" كرد.

معاون صداي جمهوري اسلامي ايران با اشاره به قابليت‌هاي راديو " حماسه" افزود: با توجه به آرشيو راديو، مخاطبان مي‌توانند برنامه‌هاي مورد دلخواه خود را از طريق راديو اينترنتي "حماسه" دريافت و دانلود كنند و از سايت‌هاي ديگر نيز وارد اين شبكه اينترنتي شوند.

صوفي با اشاره به علايق مردم به فضاي اينترنتي گفت: يكي ديگر از دلايل راه‌اندازي اين شبكه اينترنتي، علاقه و گرايش مردم به فضاي مجازي بوده است و همه برنامه‌هاي روي سايت به خصوص ويژه برنامه‌هاي دفاع مقدس مي‌تواند حس نوستالژيك را در آنان زنده كند.

معاون صدا در خصوص راه‌اندازي شبكه "راديويي 2" اظهار داشت: به زودي راه‌اندازي "راديو 2" در دستور كار ما قرار مي‌گيرد وشبكه‌هاي راديويي "جوان"، "ايران" و "فرهنگ" نيز صاحب يك شبكه ديگر اينترنتي در فضاي مجازي نيز خواهند شد.

*** فعاليت راديو "خانواده" به صورت آزمايشي است

صوفي با اشاره به راديو "خانواده" و راديو كتاب تصريح كرد: به طور تقريبي حدود يك سال از فعاليت "راديو كتاب" مي‌گذرد و راديو "خانواده" هم فعالي خود را به صورت آزمايشي آغاز كرده است./ص

برچسب ها: شبکه ، برتر ، رادیو ، صوفی ، برنامه ، آرشیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.