نماینده مردم قم در مجلس گفت: نیاز اساسی امروز کشور تبعیت از مقام رهبری و ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، احمد امیرآبادی یکشنبه ‌شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دفاع مقدس که در منطقه غدیر قم برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ دفاع مقدس یعنی همان فرهنگ جهاد و شهادت آنقدر مهم و ارزشمند است که هر چقدر در مورد آن گفته شود باز هم کم است.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای اساسی در پرداختن به فرهنگ دوران دفاع مقدس راه‌اندازی اردوهای راهیان نور است که آشنایی نسل جوان با آن دوران را در پی داشته و باید ادامه یابد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران در دوران پس از جنگ هم تلاش فراوانی برای عمران و آبادانی کشور انجام داد، اذعان داشت: همان فرهنگ دوران دفاع مقدس بود که سبب شد رزمندگان و سربازان ایرانی پس از جنگ هم در راه اعتلای میهن بکوشند.

وی ادامه داد: اگر امروز به رشد و پیشرفت در زمینه انرژی هسته‌ای دست یافته‌ایم باز هم نتیجه فرهنگ جهاد و شهادت و روحیه جهادگری را می‌بینیم.

امیرآبادی با بیان اینکه تحریم‌های دشمنان سبب شد دانشمندان ایرانی در بسیاری از دانش‌ها خودکفا شوند، عنوان کرد: هر آنچه داریم از برکات دوران دفاع مقدس است.

وی، نیاز اساسی امروز کشور را تبعیت از مقام رهبری و ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: امروز آنچه سبب شده آمریکا و دیگر کشورهای غربی با سوریه مخالف باشند دوستی این کشور با ایران است در حالیکه جمهوری اسلامی توانسته است در مرزهای اسرائیل این رژیم را شکست دهد و حقانیت خود را به اثبات برساند./س

برچسب ها: قم ، نیاز ، اساسی ، کشور ، تبعیت ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.